Special#4 Howling Comet to Cactus

Mooi fluitblok, boeketten waren alleen niet echt bijzonder. Pauzes waren wel jammer, beter hadden ze deze met snellont doorgelont. Dan was deze perfect!

Twee tegelijk in de finale, lekker fluitblok hoor en de crackling was zeer acceptabel! Met
twee gelijk echt een heerlijke chaos.

Ik had volgens mij een versie zoals in het product filmpje met een knal en dan crackling. Erg mooie bak! Helaas wel lange pauzes.

Heer-lijk! Had alleen de moeite moeten nemen om ze even met snellont door te lonten, dan was het perfect geweest. Maar zo was het het ook dubbel en dwars waard!

Topper dit!!! Alleen volgendede x lont ik alle compounds zelf door. Ik denk dat ik dat beter kan dan de gemiddelde Chinees.

Was ok deze. Had de fluit wel wat luider verwacht. Pauzes waren wel erg lang.schoot erg langzaam. Publiek vond hem grweldig.

Bij mij haperde deze. Bij het aansteken, na het aansteken van het reservelont en zelfs nadat ik ze uit frustratie rechtop op de brandstapel had gezet haperden ze na een paar schoten :bonk:. Misschien dat naast de verwarming zetten geholpen had maar voelde niet echt vochtig aan. Jammer van mijn finale want de stukjes die het wel deden waren echt meer dan prima.

Hype volledig waargemaakt voor mij. Ik had er 2 tegelijk net na 12u. Even de buurt los laten gaan en toen deze 2x. publiek en ikzelf vonden het fantastisch. Lekkere versnelling zat er in, boeketjes leuk voor erbij, maakt het voor mij wel af.

Top blok. Hiermee krijg je altijd de aandacht. Publiek vond m geweldig. Pauzes waren niet storend vond ik. Het is lekker om zelf niet meer te moeten knopen.

Top blok. Hiermee krijg je altijd de aandacht. Publiek vond m geweldig. Pauzes waren niet storend vond ik. Het is lekker om zelf niet meer te moeten knopen.

Sluit ik mij helemaal mee aan! Ik had deze drie keer, één los en twee tegelijk. Volgend jaar wordt dit de finale en dan 6x tegelijk ofzo.

Topper ! Deze inplaats van de #1 gekregen kwam ik pas thuis achter ...
maar de topper van de avond , hele straat stond te kijken en de pauze vond ik juist dik! 1.2.3 bambambambam

Hier ook 2 aangestoken ter onderbouwing aan de chaos van een finale moment, heerlijke fluiters hoor! Qua boeket is het niet wat, maar daar had ik ze ook niet voor gekocht. Deze staan wel vast op het wensenlijstje van 2020.

Hopelijk worden de boeketten dit jaar beter, dan is ie helemaal top.

Deze om 6.00 uur geschoten bij thuiskomst. Heerlijke fluiters. Boeket was verre van het filmpje maar dat was al bekend.

Volgend jaar toch weer als afsluiter maar dan x4

4x rotf is 60 euro bij goede freakprijs. Deze 50 in de actie. En deze heeft er een boeket bij. Ik vind deze fluit echt wel lekker hoor.

Bij deze ook mijn bevindingen. Deze na de hype gekte uiteindelijk weten te bemachtigen voor een bedrag van 99eu. Dat het teveel was dat weten we inmiddels, maar ach wat wil je als je de laatste dagen pas gaat kijken :)

Ik vond de fluiters tegenvallen, tempo was langzaam en de uitwerkingen minimalistisch. Voor mij niet meer!

Back
Bovenaan