Special#4 Howling Comet to Cactus

Ik heb werkelijk geen enkel idee van wat er op de markt is qua nederlands vuurwerk. Dit is mijn eerste blokje sinds mijn jeugd :) je kan mij inderdaad alles wijs maken. Daarom lig ik er niet wakker van. 1 blokje en verder vooral champagne drinken :)
skyscreamers 2.0 kosten €40,-- ook bizar te veel.

Daar komt de 31e wel verandering in.:p
óf honderd(en) reacties positief, óf honderd(en) reacties negatief, pagina 50 is half januari wel behaald gok ik :p (Dit was mijn duit in het zakje, aangezien ik hem niet gekocht heb, dus waarschijnlijk ook niet zal reageren)

Heel apart kzie hier mensen die hem toch binnen gehad hebben terwijl ze bij mij (vuurwerkstunhal Elst) berweerde dat hij afgekeurd is.

Door de buren afgestoken... cake herken je uit 1000e....

Rauwe fluiters zijn nice, boeketten vele malen minder dan gehoopt en op de eerste filmpjes moet dit zeker een sample zijn geweest!

Tip: check het doorlonten van de cake na, er zat onwijs veel vertraging tussen 1 en 2 in en tussen cake 3 en 4.

Door de buren afgestoken... cake herken je uit 1000e....

Rauwe fluiters zijn nice, boeketten vele malen minder dan gehoopt en op de eerste filmpjes moet dit zeker een sample zijn geweest!

Tip: check het doorlonten van de cake na, er zat onwijs veel vertraging tussen 1 en 2 in en tussen cake 3 en 4.

Het is en blijft katan

Back
Bovenaan