Welk product wil jij absoluut scoren dit jaar?

Leuk topic, ik zie veel dezelfde producten terugkomen bij iedereen :thumbup: dat zegt wat over de kwaliteit of prijs/kwaliteit-verhouding van sommige producten.

Inmiddels al een paar producten besteld van mijn wensenlijst, maar hierop stonden in elk geval:
karton Secret Salute - Rubro (besteld) Dit blijven toppertjes
In meervoud Pounding Napalm - mania (3x besteld)
Karton fluitbakken (karton RoTP besteld)
Mega Willow - EVO (besteld)
The acantengo box - Evo (besteld)
The Rave - VWT (nog niet besteld)

Ik heb ook 4 Funke 100 shots besteld echt puur om te kijken of ze beter zijn dan nl consu

Ze zijn beter, ik heb ze allemaal gehad ( supernaut 1 en 2, corolla blue, tears from heaven, gold inferno, fireball, paranoid), het is net iets groter, sneller en hardere burst. Dan heb ik het over productie 2017 en 2018. Gekocht bij Zena Belgie. Gelukkig heb ik er nog enkele voor volgende jaarwisseling:D

Ik heb het dan niet over de effecten op zich want nieuwe combinaties van Evo vind ik dan weer mooier van bv serenity, acatenango, branco

Bunker Blaster stond hoog op mijn lijstje en deze heb ik dan ook al tweemaal besteld. Verder hoog op het lijstje staan nog de Transbombers, deze moeten er sowieso weer komen en een hele hoop aan 50mm singleshots!!

Omdat ik vorig jaar zo dom was hem te laten omwisselen voor een Brazilian Box, staat de Pangu Colorful City met stip op nummer 1 dit jaar. Zou een prima finalebak moeten zijn.

Ik heb afgelopen jaarwisseling de grand crown van Wolff gespot, vond dat een heeeerlijk ding. Dus daar gaan we naar op zoek dit jaar. En dit jaar moet er ook weer sws 1 thunderstorm komen (Eurostar), wat een leuk ding.

Voeg hier de Noi-Z maar aan toe, wil ik erg graag. En de limited boxen van katan ook in de gaten houden natuurlijk haha

Voeg hier de Noi-Z maar aan toe, wil ik erg graag. En de limited boxen van katan ook in de gaten houden natuurlijk haha

Alleen daar is even van afwachten hoe de daadwerkelijke productie is.
Zelf niet echt dingen die ik persé wil. Alhoewel.....
Heavy Legend 16, was vorig jaar echt hard voor zo'n klein cakje. En de snowstorm van evo, die was echt subliem.

6A758886-E490-4540-AD23-CFC36DCE5DE0.jpg Weet iemand of er ergens nog dit soort treinen verkocht worden? Ik zie auto’s en tank’s nog wel voorbij komen, treinen al een tijd niet meer. Zou er erg graag een paar willen voor dit jaar...:)

Back
Bovenaan