Special#4 Howling Comet to Cactus

Jaaaaa, en? Kijk beide films na elkaar. Ik hoor weinig verschil in geluid, die van Zena lijkt iets langer door te gaan

Zal mij zelf niks verbazen als het gros van al die huidige huilcakes (en shocks) uit dezelfde fabriek komen. Alleen die van Evo klinken slag zwaarder.

Maar het effect is op de beschrijving "to cactus" dit is toch een crackling wolk i.p.v. een boeket? Enkel eerder dit jaar waren er sample filmpjes, maar wat is het nou echt haha? Een klein crackling boeket of een crackling wolkje zeg maar...? :D

Maar het effect is op de beschrijving "to cactus" dit is toch een crackling wolk i.p.v. een boeket? Enkel eerder dit jaar waren er sample filmpjes, maar wat is het nou echt haha? Een klein crackling boeket of een crackling wolkje zeg maar...? :D
Als het goed is hetzelfde als op de sample ;)

Ik hoop dat deze volgende week bij Piroshop Arentz wordt geschoten :D

Hier was al een antwoord op van Katan:

Had 'm oorspronkelijk bedacht als een box met rauwe fluit naar een cactus effect, maar omdat we eigenlijk altijd aangeven in China dat alles GOED moet zijn en moet knallen en dus geen plofjes mogen hebben, hebben ze uit hun zelf maar geupgraded naar een soort palm. Valt uiteindelijk ook niet tegen. :shocked: :cool:

Hopelijk dan nog ergens verkrijgbaar:p Maar mooi dat er voor de verkoop dagen duidelijkheid is.

Ik ben zeer benieuwd naar de filmpjes op 21 december. Wellicht komt hij er dan toch nog bij...

Ik zag gisteren pas dit topic. Lijkt mij een fantastisch product!!! Of het nu wel of niet om de productie gaat die is geschoten, ik ben overtuigd. Heeft mij vannacht 1 uur bezig gehouden om deze te kunnen bemachtigen. Uiteindelijk redelijk in de buurt gevonden vopr 99eu. In Rijssen zag ik dat het blok in de aanbieding was voor 75eu. Helaas 158km rijden....
Hoe dan ook, ik heb hem😁

Ik zag gisteren pas dit topic. Lijkt mij een fantastisch product!!! Of het nu wel of niet om de productie gaat die is geschoten, ik ben overtuigd. Heeft mij vannacht 1 uur bezig gehouden om deze te kunnen bemachtigen. Uiteindelijk redelijk in de buurt gevonden vopr 99eu. In Rijssen zag ik dat het blok in de aanbieding was voor 75eu. Helaas 158km rijden....
Hoe dan ook, ik heb hem😁
Leiderdorp?

Back
Bovenaan