Ervaring met Rubro Vuurwerk

Rubro al tig jaren in de collectie, en ook een groot deel. En op enkele artikelen na nooit teleurgesteld geweest. Erg te spreken over Rubro, draaien ook al jaren mee in de top van de vuurwerk wereld. Ook dit jaar weer veel spullen van ze.

Waardeloos vorig jaar 3 keer de transbomber geen enkele deed het voor mij geen vuurwerk
Weer van rubro

Wat bedoel je precies met : deed het niet voor mij ?

@@ Ik zelf heb met Rubro als ervaring enkel met wat losse cakes, en die waren stuk voor stuk de moeite waard.

Edit : nope… Heb de Primal Instinct en de Imortal gold natuurlijk gehad : topperszzzzzzz

Laatst bewerkt:
Ik heb de afgelopen jaren behoorlijk veel Rubro gehad, doorgaans echt top kwaliteit. Ook de budget cakes maar vooral de cakeboxen en compounds. Dit jaar nog iets meer Rubro dan voorheen omdat een plaatselijke dealer (Vuurwerkhuis Ochten) zijn nek uit wilde steken voor mij i.v.m. de buurtshow.

De echte toppers (boxen):
- Red Angry Hornet;
- Transbomber;
- Ultimate Mythology Box;
- Event Box Immortal Gold;
- Event 6 Elements (niet meer te koop geloof ik).

Heb ook nog een aantal losse cakes maar daar heb ik nooit wat te klagen over gehad.

Dit jaar weer een hoop nieuwe spullen dus kijken hoe dat gaat presteren.

Het enige min-punt wat ik te melden heb is de Sick six, deze is voor de prijs qua uitwerking top echter ging deze bij mij tot 2x toe uit. Maar goed voor dat geld ga ik er niet het grootste punt van maken.

Geen enkele transbomber is afgegaan en 1 zelfs zonder lonten later terug gegaan naar dealer met die zonder lont en niets terug gekregen of iets anders

Dat is inderdaad frustrerend.

Voor mijzelf kan ik zeggen dat ik alleen maar goede ervaringen heb met Rubro. Zit ieder jaar in de collectie met transbomber en/ of immortal gold. Daarnaast ook zat ander Rubro afgestoken en nog nooit een probleem mee gehad....

Wil toch even terugkomen op mijn eigen bericht. Dit jaar een Immortal Gold gehad die enorm tegen viel. Misschien een maandagochtend exemplaar maar was lang niet zo indrukwekkend als de versies die ik voorgaande jaren heb afgestoken. Erg jammer aangezien het wel altijd een van de toppers is....

Ik heb wel weer genoten van de kwaliteit van rubro. Niet alleen de uitwerkingen ook het doorlonten ging makkelijker dan de andere boxen. Het karton was namelijk makkelijk te scheuren haha.

Ik had de 6 elements, transbomber en de daisy beam.

Geen enkele transbomber is afgegaan en 1 zelfs zonder lonten later terug gegaan naar dealer met die zonder lont en niets terug gekregen of iets anders
Slecht vd dealer. Hij verkoopt het aan jou. Kom je er mee terug omdat het niet aan te steken is, moet hij dit oplossen vind ik. Hij kan het weer terugkoppelen naar Rubro.

Wat een ongelofelijk slechte winkel dan. Wat mij betreft benoem je deze toko hier bij naam. Om andere leden te behoeden!

Heb elk jaar wel wat boxen van rubro, niet dat een grote deel van me collectie uit rubro bestaat maar heb altijd hele goede ervaringen met rubro nooit problemen of weigeraars gehad ook dit jaar niet.

Afwerking netjes, kwaliteit meer dan goed, Mooie heldere kleuren in de effecten, soms wat aan de prijs maar dat is het zeker waard.

Afgelopen vrijdag een hele partij vuurwerkbrillen op kunnen halen bij Rubro.
Deze worden bij ons in het ziekenhuis nu goed gebruikt. :applause::applause:

rubro.jpg

Respect voor Rubro, en 10x respect voor jou en je collega,s heho!!!!! Wij wensen jou en jouw collega,s heul veul succes komende maanden!!

Schitterend gebaar van Rubro dat dit mogelijk is gemaakt. Ook namens mij wens ik je veel succes toe de komende tijd!

Back
Bovenaan