Special#3 Red & Green Strobe

Volgens mij ging deze zonet een eind verderop de lucht in. Groene boeketten erg mooi vol en helder, rode me iets teveel goud erbij en te weinig puur rode blink, dat had beter gekund. Goeie boeketgrootte- en vorm. Niet heel spectaculair tempo maar dat geeft wel precies genoeg tijd voor de blink. Leuk bakkie hoor.

Dik ding hoor, fors tempo, maar de volgorde is dan wel jammer, cake 3 wil je dan wel als eerste.

Beetje rare opbouw van het tempo zo. Je kan hem nog beter bij reservelont aansteken wat mij betreft.

Wat een heerlijke bak is dit zeg, zeker in tweevoud en v-shape. Ik vind het zelf nooit zo'n meerwaarde om dubbel te schieten in I shape, voegt niet genoeg toe ten opzichte van de kosten. Maar dit vond ik wel erg gaaf, dit jaar weer!

Wat een heerlijke bak is dit zeg, zeker in tweevoud en v-shape. Ik vind het zelf nooit zo'n meerwaarde om dubbel te schieten in I shape, voegt niet genoeg toe ten opzichte van de kosten. Maar dit vond ik wel erg gaaf, dit jaar weer!
Bedankt voor het delen! Heb hem voor eerst ook besteld dit jaar, ik ga ze per 3 schieten.
Denk wel dat ik omdraai qua volgorde.

Prachtige film weer flutsjah, bedankt. Heb hem voor dit jaar ook 2 x besteld, mooi spektakel zo te zien dus.

Ik vond er zelf niet zo heel veel aan, in de straat afgelopen jaarwisseling. Aangezien de box tegenwoordig ook nog eens véél duurder is geworden, heeft ie zichzelf de markt uit geprijsd, wat mij betreft.

Deze niet gefilmd, maar viel erg goed in de smaak. Mooie die rode blinkers, maar inderdaad niet voor de nieuwe prijsklasse.

Deze niet gefilmd, maar viel erg goed in de smaak. Mooie die rode blinkers, maar inderdaad niet voor de nieuwe prijsklasse.

Helemaal mee eens. Voor de "oude" prijs prima maar voor de nieuwe te duur helaas. Vond m echt wel leuk lekker in salvo's.

Onder het motto 'alle beetjes helpen', ik vond nog een straatfilmpje op mijn telefoon terug van een paar jaar geleden. Niet helemaal goed gefilmd misschien, maar dat was ik niet jong!

Back
Bovenaan