Special#2 Colored Dahlia's

Wat een gave box zeg, dit is echt een hele mooie. Effecten zijn goed gevuld en de kleuren zijn erg goed. Deze kan alvast op de lijst voor volgend jaar.

Vond deze gister ook erg goed. Mooi heldere kleuren, dikke burst, goede spreiding & een heeeeerlijk tempo. Gigantisch veel spijt dat ik deze niet heb gekocht voor de prijzen waarvoor hij werd aangeboden bij arentz.. Volgend jaar dan maar! :yes:

Vind deze toch wel de mooiste van de 5 specials, begrijp niet waarom deze topic maar heel weinig aandacht krijgt, zelf ga ik hem niet bestellen heb deze al in de vorm van funke scala

Wow, wat een prachtig product, een naar mijn hart. Die kleuren zijn écht goed te onderscheiden op de video, dat moet in het echt een heerlijk kleurenspektakel geven. Het tempo van deze serie bevalt mij ook wel, balen dat hij niet besteld is. Maar voor volgend jaar al een idee om deze te combineren met meerdere kleuren bakken :handsup:

Jammer dat ik er niet nog 1 bij heb besteld. Had er wel 2 in de straat willen hebben. Bij Riezebos waren ze snel uitverkocht.

Machtig mooi blokje. Mooie kleuren, goede spreiding en lekkere burst. Op voorhand vond ik dit eigenlijk de enige interessante (naar mijn mening) uit de serie. Spijtig dat ik de gok niet durfde te wagen.

Naar mijn mening is dit de enige van de specials die gelijk, zo niet beter, overkomt op de demo in vergelijking met de China filmpjes.

Mooi ding! Stond lang op de lijst maar ben gaan twijfelen doordat op het filmpje van arentz de mix aan kleuren een stuk minder was dan die bij katan.

Bij nader inzien toch jammer dat deze er niet bij zit.

Vond het eigenlijk wel mooi geweest met bestellen, maar toch niet kunnen laten om deze toch nog te bestellen, had de scala van funke al maar deze ga ik da weer schieten om 6 uur voor me ouders

Was al geïnteresseerd in deze omdat ik het een mooi effect vind. Na het zien van de video zojuist besteld bij Riezebos. Mooi dat ze hem nog hadden :D.

Zie dat de special 2 en 3 nu voor een zeer aantrekkelijke prijs(mag geen prijzen noemen) in de actie zijn bij TP-vuurwerk in Kempen-oler.

Leuke rambak zo in de straat, kleuren zijn goed fel. Voor dezelfde prijs gaat deze volgend jaar zeker weer komen.

Dikke topper voor iedereen die van kleuren houdt! Burst flink hard, tempo heerlijk! Aanrader hoor!

Back
Bovenaan