Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Blijft toch een prima bak voor in de vooravond. Zou hem tussen 00:00 en 00:30 niet schieten tussen al het geweld want dat valt aardig weg.

Valt wel mee vind ik. Afgelopen jaar de Anniversary Box van Vuurwerbunker geschoten (zijn allemaal cakes van de specials) en die kon prima mee om 0:00u.

Heeft zeker een lekkere beurs en prima spreiding. Tempo is ook erg goed.
Zeker als je in een rustigere buurt woont springt hij toch wel snel uit.

Blijft toch een prima bak voor in de vooravond. Zou hem tussen 00:00 en 00:30 niet schieten tussen al het geweld want dat valt aardig weg.

Zeker niet mee eens. Special #1 gaat heel goed mee na 12u. Al jaren gehad en blijft me ondanks alle geweld altijd bij.

Zeker niet mee eens. Special #1 gaat heel goed mee na 12u. Al jaren gehad en blijft me ondanks alle geweld altijd bij.

Ik zal hem wat nuanceren. Ik vind persoonlijk, dat vooral in een straat waar ander groot spul (waaiers, 30mm’s of zelfs F3) gestookt wordt tussen 00:00 en 00:30, dat hij te erg wegvalt en dat je er minder van kan genieten. Om die reden, om er meer van te genieten, schiet ik hem persoonlijk liever rond een uur of 23:00 of 01:00. Maar hey, meningen kunnen altijd verschillen op basis van ervaringen natuurlijk :)

Zal ook aan de omstandigheden liggen, persoonlijk heb ik deze gepland staan rond 00:15, na een salute cake en de transbomber

Heb hem in 2020 aan 2 kanten tegelijk ontstoken. Als weer beetje mee zit, lees max windkracht 3 kan die prima mee in een 12 uur show

Prijst zegt veel! Ik vond dit de afgelopen jaren echt een topper van jewelste! Dat komt mede door het schiet tempo. Okee de pauzes zijn kut maar het tempo zelf ligt lekker rap. Daarnaast de effecten die ook mooi uitkomen. Maar het meest overtuigende waarom dit voor mij de topper van de afgelopen 3 jaar is ligt aan de toen zeer lage prijs. Ging weleens weg voor 47,50 en ooit nog iets lager gezien!!!. Bij de meeste freak winkels lag de prijs rond de 50,-. Er word altijd gesproken over de transbomber maar deze topper ligt in hetzelfde rijtje als je het mij vraagt. Nu ik de box voor 70,- en hoger vaak zie word ie eerlijk gezegd minder populair om mee te pakken.

... Ging weleens weg voor 47,50 en ooit nog iets lager gezien!!!....

Die goeie ouwe tijd ;)

De andere producten zijn over het algemeen net zo hard meegestegen dus in verhoudingis er niets verandert. Ik denk zelf dat het voor 70 Euro nog steeds een prima box is.

Batch 2019 hier nog geschoten, film uit 2021. Heerlijke bak wel, afgelopen jaar per 2 geschoten in v-shape. Genieten!

Heerlijke bak dit! Ik had de 2020 batch en had geen rode tips, maar desondanks vond ik hem mooi met de blauwe sterren. Als de crackling er in komt is het gewoon een lekker lomp doosje. :D

Dikke prima box inderdaad, lekker goud pompen in de lucht en per 2 wel echt een klein spektakel opzich.

Net al eentje getest ivm de weersverwachting (ja ja, ik weet het :copper: ), samen met een ROTP. Presteerde eigenlijk hetzelfde als op de video's. Ik vond hem erg nice. Zeker als je de Specials voor een leuke freak-prijs kan krijgen. :wink:

Deze was ook veranderd, eerste cake ander kleurtje dan de tweede cake. Heel goed nog steeds, dik tevreden mee.

Back
Bovenaan