Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Jammer, vannacht in de winkelwagen gedaan maar nog niet besteld, dacht doe het deze ochtend even. Helaas nu uitverkocht in Rosmalen....

Mooie bak :) bij ons ging cake 4 een minuut of 20 later af, beetje kut wel. Mijn zoon was net een andere cake aan het afsteken die is voor het leven getraumatiseerd

Laatst bewerkt:
Hier geschoten per 2 en moet zeggen dat ik het echt heel dik vond. Doordat hij per 2 schoot, geen last van vertragingen. Voor de bekende prijzen echt een meer dan prima box.

Deze had bij mij toch een dikke burst.
In de vooravond geschoten toen de wind even was afgevlakt.

hele vette box, die komt wel weer op het lijstje voor later :)

Deed het hier prima, mooie bak, zou hem zo weer kopen. Op het filmpje van bizzle vind ik de vertraging erg duidelijk aanwezig wat echt zonde is, maar het is mij in de straat niet opgevallen. Schoten hem wel per 2, dus dat zal het verschil wel maken. Hopelijk dit jaar weer voor een redelijke prijs te koop.

Vond deze eigenlijk niet zo goed als gehoopt. Schoten deze aan begin van onze show als snelle binnenkomer maar vond het qua effect matig. Miste wat spektakel. Zal mede door de wind komen.

Echt een lekkere bak hoor, boven verwachting! Tempo is echt lekker snel en vond vooral het goud en blauw heel mooi.

Zouden jullie de special #1 nemen voor 79€ in een freakactie? De box ziet er geweldig uit en ik zie de prijzen van 50-60 euro niet meer langskomen waarschijnlijk…

Back
Bovenaan