Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Deze was goed! om de storende pauzes te voorkomen was deze box nog eens extra gepriemt om het gevalletje lekker achter elkaar door te laten gaan. Hij kwam voor mij beter over dan verwacht, gezien zijn gewicht. Ja, hij is snel weg, maar om 00:00u is het wel een lekker geweld in de straat :droolthum

Deze komt ook weer heel erg goed over zo op film. Dit blijven inderdaad echt topboxen als je kijkt naar waarvoor ze weg gaan. Echt een gouden zet dit van Katan! :thumbsup:

Geen idee maar met dit linkje staat ie recht: https://i.postimg.cc/5th7hc8p/20211219-112055.jpg

20211219-112055.jpg

Zit er nog enig verschil tussen de oudere batch en de 2020 batch van deze Katan specials? ik zag namelijk dat special #4 niet helemaal hetzelfde is gebleven dus vroeg mij af of dat ook geldt voor de rest.

Zit er nog enig verschil tussen de oudere batch en de 2020 batch van deze Katan specials? ik zag namelijk dat special #4 niet helemaal hetzelfde is gebleven dus vroeg mij af of dat ook geldt voor de rest.

Geen onbelangrijke vraag, oude batches waren namelijk top...

Geen onbelangrijke vraag, oude batches waren namelijk top...

Ja er is bij de nieuwere batch een klein verschil zichtbaar. Bij de 2019 batch was er sprake van het corolla effect met rode tips en blauwe sterren. Bij de nieuwere batch zijn de rode tips helaas verdwenen en is er sprake van Corolla met blauwe sterren. Dat kleine beetje rood in de boeketten was voor mij net het puntje op de I, maar het is nog steeds een erg goede box.

Ik heb de special 1 een aantal weken geleden in actie gezien tijdens een besloten show. 2 stuks tegelijk in v-shape en hierbij ging het om een nieuwere batch, waarbij er geen sprake meer was van de rode tips. Ondanks dat maakte deze topper bij allen aanwezigen echt een enorme indruk en is het wat mij betreft nog steeds een dikke aanrader.

2019 batch

Nieuwe batch (2020 of 2021)

Steenbergen wellicht een optie, dat ligt er tussenin? :)
Helaas, dat is net te ver uit de richting. Ik zit zelf in Zaltbommel en Rotterdam tijdens de verkoopdagen dus kan wel even snel op en neer.. maar niet extra uurtje omrijden

edit:
We hebben contact gehad met Katan en gaan deze ook zelf verkopen nu in de omgeving van Bruchem :yes:

Laatst bewerkt:
BREAKING:
intratuin Rosmalen heeft nieuwe katan producten toegevoegd waaronder special #1 prijs 59,95€ +20% gratis vuurwerk
Special #2 is 69,95€

Back
Bovenaan