Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Ook ik heb hem besteld, vorig jaar al. Ben benieuwd en hoop dat ik hem dit jaar kan schieten!
Tevens de Special #3 ook besteld.

Met het veranderen van Special #4 in de WTF Intense, ben ik eens verder gaan kijken. Ik zou er niet van staan te kijken als de Special #1 opeens een omlabeling van de WTF Ultimate zou zijn.

Dat houdt in, dat het rood en blauw nu gescheiden is per cake (en niet meer gemixt is), en dat de laatste cake écht een finalecake is.

Met het veranderen van Special #4 in de WTF Intense, ben ik eens verder gaan kijken. Ik zou er niet van staan te kijken als de Special #1 opeens een omlabeling van de WTF Ultimate zou zijn.

Dat houdt in, dat het rood en blauw nu gescheiden is per cake (en niet meer gemixt is), en dat de laatste cake écht een finalecake is.
nee is niet zo

nee is niet zo

Gelukkig, want ik heb deze 2x besteld en de WTF Ultimate ook apart voor in de show.
Hetzelfde geld voor mij trouwens met de Special #4 (3x) en de WTF Intense (2x), dus ik hoop en verwacht eigenlijk de 'oude' Special #4 te gaan ontvangen...

De Special 1 is een mooie rambak. Een betere prijs/kwaliteit verhouding ga je naar mijn mening niet vinden.

Batch 2020, toch wel verandert... Alle rood/paars is verdwenen, enkel goud-blauw en goud-crackling blijft over.

Wel een mooie beuker hoor, en zeker van genoten!

Ziet er inderdaad nog steeds prima uit, rambakkie voor een goede prijs. Meepakken als je hem kunt bestellen dus.

Mooie bak, heb hem ook afgelopen jaarwisseling gehad. Alleen duurde die van mij maar 25 seconden, chaos dus.

Vind hem nog steeds erg goed over komen zeg. Heerlijke rammer dit, als ik hem tegen kom gaat ie zeker mee.

Ik had em 2 keer dit jaar. Voor de lage prijs een meer dan prima bakkie. Ik wil em komend jaar er zeker bij hebben maar hoop op de sp6. Vind de overige varianten 2,3,5 stukken minder.

Back
Bovenaan