Bart Poppelaars Breda

Vond die grote boxen voor de winkel ook wel erg leuk staan, toffe dingen!

Bekijk bijlage 43692

Bekijk bijlage 43693

Zag er idd leuk uit , was gister in Breda bij de overburen , maar moest ook nog een kleine bestelling ophalen bij Bart . Uiteindelijk weer met meer naar buiten als dat ik besteld had Ruhtless Volt extra. Kregen zelfs nog van alles erbij wat het gevoel geef dat je weer helemaal tevreden naar huis kunt gaan :p …Bij de overburen was het een gekkenhuis (top) prima vermaakt daar . Terwijl het bij Bart juist minder was maar zeker overzichtelijk en snel geholpen ,prima geregeld hier zowel losse verkoop als bestellingen :thumbup:

Ik ben er vorig jaar ook geweest maar vond het er wel akelig rustig terwijl het aan de overkant een gekkenhuis was. De service was goed. Zaken die niet geleverd waren werden vervangen door goede alternatieven en er werd tijd voor je genomen.
Het ziet er allemaal ruim en overzichtelijk uit en de prijzen zijn normaal. Ik had daarom wel wat meer drukte verwacht

iemand een idee of onderstaande cakes een omlabeling is van iets? Zal wel van lesli zijn gezien de rest van hun eigen collectie daar ook van is.

iemand een idee of onderstaande cakes een omlabeling is van iets? Zal wel van lesli zijn gezien de rest van hun eigen collectie daar ook van is.

Ik zit eigenlijk meer aan Hello fireworks/Katan te denken aangezien die super 500 echt een Katan look heeft

@Edit : nee toch niet, kijk maar naar de intro van het filmpje :wink:

Back
Bovenaan