Sparkles

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DRS-2503
Artikelnaam: Sparkles
Bruto Gewicht: 2500 gram
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Brocade king with white strobe head
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 19,95 (2016)
Kartoneenheid: 12/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

25 mm Tube

Bekijk bijlage 28396

Demo 2019:

Laatst bewerkt door een moderator:
Afbeelding toegevoegd

Bijlagen

• DRS-2503_3D.png
    DRS-2503_3D.png
    124,5 KB · Weergaven: 0
weinig aandacht op het forum nog voor het potje. Maar met wat freak korting voor rond de 14 euro te krijgen. En toch een heel leuk ding zo te zien. Waarschijnlijk ook maar uitproberen dit jaar. :)

ook deze deed voor de nog geen 15 euro wat die moest doen. ja het is geen 500 grammen. maar een mooi subtopper. mooi groot voor een kleiner kaliber.

Zo te zien aan het filmpje van Black Dragon zit deze net zo strak in elkaar als de Red Ghosts. Goede prijs-kwaliteitverhouding! Heb er alvast maar twee besteld. Met verschillende van dit soort cakes te samen is zelf een leuk "cakeboxje" samen te stellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze dit jaar besteld in de freakactie, heel benieuwd hoe hij gaat presteren. Op film ziet hij eruit als een topper voor het geld.

Mooie film! Ben reuze benieuwd, heb hem ook in bestelling staan.
Waar film je trouwens mee? Valt me op dat je alles mooi op beeld krijgt in je films (ook de Monster Ride bv)

Mooie film! Ben reuze benieuwd, heb hem ook in bestelling staan.
Waar film je trouwens mee? Valt me op dat je alles mooi op beeld krijgt in je films (ook de Monster Ride bv)

Thanks! Ik film me de Sony A6000 systeemcamera (gewoon met de kitlens). Ben zelf ook erg tevreden over de kwaliteit van de films.

Komen beste boeketten af van deze cake. Ook hier geldt weer dat je van een straatfilm (dichtbij)
een veel beter beeld krijgt. Dank Raider.

Back
Bovenaan