Sparkles

Dit jaar eerst op de demo gezien en daarna natuurlijk ook in de straat gehad. Waar kameraden hem op de demo van orthen niet echt vonden overtuigen van die afstand. Werd er bij deze toch met een brede lag gekeken toen die afging en ze hoorde dat die uit die dreamscape 25 box kwam. Vond hem zelf beter overkomen dan de andere 2. Kortom Toppertje :)

Genoeg in mijn handen gehad, maar eigenlijk nooit echt verdiept wat voor cake dit eigenlijk was en net als de Red Ghost mij twee jaar geleden verbaasde, verbaasde deze mij net ook in positieve zin.

Dikke cake blijft het toch! Wel een snelle uitvoering, maar hiervan waren er bij de Red Ghost vorig jaar ook enkele exemplaren. Blijft handwerk en zeker geen hele serie!

Effecten kwamen gister goed over bij de demo in Milheeze, echter was hij wel snel voorbij. Dat was volgensmij niet de bedoeling. Maar, ook in deze versie, een leuk product!

Erg leuke cake. Flink tempo erin, mooie grote boeketten. Ik dacht dat dit een soort budgetcake zou zijn, maar dat was zeker niet het geval.

Grappig, vond deze prima op de demo, maar zie nu pas dat ie niet was zoals ie moest wezen. Vergeleken met de eerdere versie is het misschien wel een mindere variant, maar vond het een leuk cakeje.

Back
Bovenaan