Spanningen voor de laatste dagen

Ik ben de laatste dagen voor nieuwjaar zo druk met bouwen van het project, dat ik elke nacht helemaal kapot met spierpijn m`n bed in stap. Je moet er wat voor over hebben..... Daardoor gelukkig geen last van het welbekende wakker liggen :)

herkenbaar

De laatste week voor de kerstvakantie heb ik al zenuwen en kan ik me echt voor geen meter concentreren. Na school staat dan alles bij mij in 't teken van vuurwerk tot ergenis van mijn ouders.:P De hele dag vuurwerk bekijken en al die shit..
Dan in de kerst vakantie elke dag tot uur of 5 opblijven dan slapen en om 1 uur weer opstaan.
En op 30 december tot 's avonds laat met mijn buurjongen buiten over vuurwerk ouwehoeren. En dan even douchen, TV kijken en lekker naar bed en natuurlijk wekker om 8 uur zetten.:)

Op zich heb ik weinig last van spanningen voor de laatste dagen, wel van kriebels om iets af te steken :D maar meestal hou ik me wel in.
Ben meestal veel te druk met projecten in elkaar zetten, oftewel mooie potten doorlonten voor het showtje dat ik zoals elk jaar zal afsteken.
Afgelopen jaar werd mij de spanning echter wel wat teveel op de avond zelf.
Het was zo rond half 8 en opeens begon het helemaal mistig te worden. Ik dacht bij mezelf: Nee niet weer he! Met het spookbeeld van het jaar ervoor nog in mijn achterhoofd snel de buienradar erbij gepakt en op de zichtkaarten gekeken.
Gelukkig die mist is zo weer voorbij....weer redelijk gerustgesteld toch maar wat afgestoken :D
Rond een uurtje of elf begon de spanning echter groter en groter te worden...zal het allemaal wel goed gaan met de show, heb ik aan alles gedacht...etc etc...
Ik kreeg het warm en koud tegelijk en kon niets meer door mijn keel krijgen...zelfs geen oliebol :p Ook had ik barstende koppijn gekregen van al dat gepeins.
Maar ff snel een paracetamol naar binnen gewerkt en ff afwachten tot 12 uur!
Gelukkig was het al snel tijd om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen en snel viel de spanning gelukkig helemaal weg...
Vooral toen ik met de show bezig was met -13 voelde ik geen greintje kou meer en was vol adrenaline :D

ken het verhaal van de aansteeklont..

Ik doe hem wel eens in mn mond als ik iets wil pakken en dna krijg je die rook in je ogen..

Zo traanogen!! :shocked:

Ik kan ook nooit slapen als het bijna zover is.. Zelfs tijdens het lijstjes maken heb ik dat al, dan lig ik heel de nacht te peinzen wat ik wel en wat ik niet moet nemen..
Ben sowieso al geen goede slaper.

Vorig jaar stond ik op 31 december op met een ontzettende koppijn.. Toen had ik echt zo'n *** gevoel, ik hoopte echt dat het over zou gaan. Half 10 kwam een vriend en toen zijn we maar gaan stoken, na een halfuur was alles weg :D

nou alvast vuurwerk halen in belgie gewoon wat strijkers vlinders nitraten. Lekker afsteken als het rustig is (en je ouders er niet zijn) Beetje elke dag steeds maar die zelfde vuurwerkfolders lezen bij het onbijt ook al heb je al besteld lekker filmpjes kijken op youtube en lekker de hele dag vuurwerkcrew checken.

De maanden September t/m November gaan me wel goed af, ik denk eraan, zoek constant naar iets gerelateerd, maar echt erg is het nog niet...Pas in December begin ik verdrietig te worden, me rot te voelen, over wat allemaal fout kan gaan en wat er daarna gebeurd...En ja, dat elke jaar weer...Erg irritant, gelukkig kan ik nog wel slapen, maar alles voelt zo nep aan...Mhh, damn...Ik kan er dus totaal niet mee omgaan:O

Haha oke, zo kan het dus ook?

Hier is het gewoon een gezonde spanning die goed te voelen is. Met kerstmuziek op de achtergrond, en op de voorgrond het forum.. De decembermaand is tot nu toe top verlopen, het weer werkt ook goed mee de laatste dagen hoewel ik hoop dat het straks gewoon droog is. Met -10 vuurwerk afsteken zie ik ook niet zitten. Hoewel we het daar ook warm van krijgen natuurlijk. Witte sneeuw is mooi. Sneeuw dat er dan al een week ligt is grijs, en dat is niet mooi.

Heerlijk toch die spanning, morgen kan ik mijn bestellingen gaan ophalen, daarna alles mooi uitstallen en afwachten tot Donderdag...voordat je het weet is het weer voorbij, dus geniet er maar van.

:wink:

Deze maand gaat dit jaar zo snel dat ik er eerlijk gezegd nog niet eens bij stil heb gestaan dat alles morgen al binnen is :D

In de nacht van 30 op 31 zal het slapen vast wel weer wat minder zijn,
maarja dat bewijst wel dat je een echte freak bent :D

Merk het nu ook wel bij me zelf want zit gewoon te wachten tot dat k het morgen me vuurwerk ken ophalen om 7 uur :wink: de 3 mooiste dagen komende weer aan :thumbsup:

Om het wat sneller te laten gaan gewoon achter de computer zitten, sowieso Monster Energy drink :p En af en toe ff kruitsnuiven met wat kleine, non-overlast dingetjes afsteken :D

@pyro-wes In de nacht van 30 op 31 zal het slapen vast wel weer wat minder zijn,

het slapen is nu al minder. vanmorgen wakker door toch wel behoorlijke harde knal. met een flinke zware dreun. euhhhhh tijdstip 06:03 uur

Zo na kerst begin ik het echt te merken. Dan slaap ik steeds minder en denk ik de hele tijd aan vuurwerk. Maar ook al tijdens het maken van de lijstjes kan ik hele nachten aan het nadenken zijn over wat ik nou wel en niet moet nemen. :wink:

ik ga er keurig mee om.

ik ga ook expres een dikke joint roken best vroeg in de avond,zodat ik ook daarna gelijk in slaap val (h)

Back
Bovenaan