Spanningen voor de laatste dagen.

Herkenbaar. Ff laatste check dat alles geregelt is. Alle bonnen nalopen, routes nalopen of er geen omleidingwn zijn. Nadenken over wat, wanneer in welke volgorde afsteken vanaf 18 uur. Etc. Etc.

Heb alles geregeld. Alleen de helft vd printjes nog ff ophalen. Ik heb nu rust tot zondag avond. Dan begint de afhaalstress

Hier de voorbereidingen ook afgerond gisteren: aanstekers gevuld, aansteeklonten en vuurwerkbrillen liggen al klaar :)

Spanning voor komende Maandag is goed aanwezig in ieder geval, zin in !

Ik merk bij mezelf dat de meeste spanning zit in het naar de Duitse supers gaan na jaren van afwezigheid. Ga ik mij ergeren aan al dat aso volk? Of gaat het gemoedelijk en moet je gewoon even de tijd nemen.

Ik merk bij mezelf dat de meeste spanning zit in het naar de Duitse supers gaan na jaren van afwezigheid. Ga ik mij ergeren aan al dat aso volk? Of gaat het gemoedelijk en moet je gewoon even de tijd nemen.
Een tip: zie je dat het stervens druk is, lekker doorrijden haha

Ik vrees dat dit makkelijker te voorspellen is als het weer. Ik begrijp dat er absoluut leuke producten tussen zullen zitten maar de gekte die daar plaatsvind is het me ook gewoon niet waard. Het is al hectisch genoeg bij de goed georganiseerde ophaal momenten bij vuurwerkwinkels in Nederland. Als je dan toch naar Duitsland gaat, haal dan ook ‘echt’ goed spul bij een vuurwerkwinkel 😬
Op een dag kom je tot het besef: Tering ik wordt oud of nee wacht ik ben het al 😂

• Like
Waarderingen: Kees
Ik merk dat ik dit jaar meer spanning ervaar door de berichten dat mensen verlinkt worden door hun eigen buren.

Je loopt te vaak heen en weer met een doosje of dozen en het risico hebt dat 1 van de buren denkt dat het vuurwerk is i.p.v. kerstcadeaus of wat dan ook, mehhhh.
Dat is geen gezonde spanning.

het afhalen, tetris met de dozen in de kofferbak of busje, de laatste dagen in het weer topic of het nachtbrakers topic, jaweeeeeelll spanning! 😂

Ik vrees dat dit makkelijker te voorspellen is als het weer. Ik begrijp dat er absoluut leuke producten tussen zullen zitten maar de gekte die daar plaatsvind is het me ook gewoon niet waard. Het is al hectisch genoeg bij de goed georganiseerde ophaal momenten bij vuurwerkwinkels in Nederland. Als je dan toch naar Duitsland gaat, haal dan ook ‘echt’ goed spul bij een vuurwerkwinkel 😬
Op een dag kom je tot het besef: Tering ik wordt oud of nee wacht ik ben het al 😂

Bedankt voor de tips. Het 'goede' spul daarin zijn we inmiddels ruim voorzien. Bezoek DE staat vooral in het teken van de Zwitserse vulkanen, vuurpijlen voor een projectje etc. Is het zo dat de Aldi Nord en Lidl filialen in de grensstreek inmiddels allemaal met bestellijsten werken? Wachten met je winkelkarretje prima maar ga niet lopen graaien in de winkels zelf.

Ik merk dat ik dit jaar meer spanning ervaar door de berichten dat mensen verlinkt worden door hun eigen buren.

Je loopt te vaak heen en weer met een doosje of dozen en het risico hebt dat 1 van de buren denkt dat het vuurwerk is i.p.v. kerstcadeaus of wat dan ook, mehhhh.
Dat is geen gezonde spanning.

het afhalen, tetris met de dozen in de kofferbak of busje, de laatste dagen in het weer topic of het nachtbrakers topic, jaweeeeeelll spanning! 😂
Spul dat in bigshopper tassen past als boodschappen naar binnen helpt al een stukkie, al is het maar voor je eigen gevoel. Wat een verschrikkelijke misgunners van buren trouwens bah

Niks geen spaning hier,alleen maar zin in.Scheelt dat ik ook niet superveel heb(800 euro).Maandag ochtend even na Riezebos en smiddags na Vathorst

Back
Bovenaan