Spanningen voor de laatste dagen.

Ja ik heb wat grote compounds maar heb misschien nog wel meer zijn in een fonteinen project dat in mijn hoofd heb.

Heb een aantal hummer cakes en crossette switch vind die zo tof hoe ze uit elkaar splitsen in de lucht. Maar het heeft geen harde knal dus geen oe ahhhhh.

Terwijl ik het echt zo extreem waardeer😅🤣

Die crossette lonkt ook bij mij nog altijd inderdaad. Heerlijk effect. Zit terug te denken aan alle voorgaande jaren en ik heb eigenlijk nooit dezelfde (grote) compound een 2e keer genomen, ook niet als die mij zeer goed bevielen. Dit jaar zelfs helemaal geen compounds meer. (Ook geen budget voor heel eerlijk gezegd)

Ja ik kijk maar niet terug naar me rekening 😂 ik heb er aantal toch wel weer die vorig jaar ook had 400 display en bloody chameleon en nog aantal

Ik denk dat dit een beetje komt door de hype groot groter grootst, heftiger en veel. Wat kleiner goed uitgewerkt vuurwerk kan soms juist meer een goed gevoel achterlaten. Dat is ook persoonlijk natuurlijk. Voor mij is het ook het ritueel van het afsteken zelf dat het hem doet. Ik steek ook niet af om anderen te overtroeven en dat is bij veel mensen vaak wel het geval heb ik het idee. (bedoel dan geen freaks maar meer de patserpappa’s zoals ik ze noem)
Ik snap je. Maar ik bedoel überhaupt uitbundig reageren bij mooi vuurwerk! Ik mis dat gewoon bij vele. Ook bij shows en demo's merk ik het. Maja ieder zijn/haar ding.

hahahah ja ik moet ook eventjes wat cat een bij halen en gewoon lekker wat avondjes gaan stoken denk ik
wat ratellintjes hier en daar en lekker veel fonteintjes.
Je hebt me overgehaald.
Net de action en xenos leeggekocht qua cat 1 fonteintjes.

Vanaf vanavond lekker iedere avond een cat 1 stooksessie met mijn dochtertje!

Je hebt me overgehaald.
Net de action en xenos leeggekocht qua cat 1 fonteintjes.

Vanaf vanavond lekker iedere avond een cat 1 stooksessie met mijn dochtertje!

Lekker man geniet er van, de meid krijgt in elk geval een gedegen opvoeding.

Ik heb zojuist de knetterkings afgestoken van de Aldi, moet zeggen voor Cat.1 echt wel leuk.

De fluit is best fel nog en de knetter doet niet veel onder voor kleinere Cat.2 fonteintjes al is het van kortere duur bij de kings.
De silverjets van de Action zijn ook geinig als fonteintjes alleen de roken als een malle, 3 tegelijk en je hebt een rookbom haha.

Back
Bovenaan