Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De enigste spanning(en) die ik heb,die heb ik als ik het vuurwerk ga bestellen,en dan veeeellllll later kan afhalen,hopende dat wat ik heb besteld ook echt meegaat.
Controles nooit spanning voor gehad.
Voor het weer ook niet,is t echt k*t weer,dan steek ik t niet af,dan heb ik het jaar erop meer :d
Wel tussentijds als het "in huis is" ,is een keer of wat effe gluren ernaar en effe (kruit)snuiven,dat wel 🤫

De enigste spanning(en) die ik heb,die heb ik als ik het vuurwerk ga bestellen,en dan veeeellllll later kan afhalen,hopende dat wat ik heb besteld ook echt meegaat.
Controles nooit spanning voor gehad.
Voor het weer ook niet,is t echt k*t weer,dan steek ik t niet af,dan heb ik het jaar erop meer :d
Wel tussentijds als het "in huis is" ,is een keer of wat effe gluren ernaar en effe (kruit)snuiven,dat wel 🤫
Dan ga ik het nog spannender maken. Ik heb juist al vaker gehad dat de leveringen te laat waren door de chaos op de eerste dag. Kon ik dus later weer terug komen op het alsnog op te halen. Daarom doe ik het tegenwoordig liever de 2de dag ophalen.

Mocht me dat overkomen dit jaar dan is dat de 1ste keer ooit.
Maakt t me in dit geval ook niet echt uit,als het zou gebeuren,10 minuten fietsen/met de auto en ik sta bij de enigste winkel waar ik nu nog een bestelling heb openstaan 😂 ;)

Ik zal dit jaar de spanning hebben, dat mijn vriendin bij een vervangend artikel niet gelijk ja zegt maar mij toch even belt 😂. Meestal begint de spanning voor de 1e verkoopdag en daarna is het wel weer weg tot het moment om weer echt te mogen stoken op 31 Dec.

In jouw geval zou ik dan toch nog maar is even een duidelijk gesprek hebben met je vriendin,voor ze terug keert met trektouwtjes :d
Verplicht je overigens wel om je mobiel aan je oor vast te plakken anders krijg je geheid te horen: ja heb je gebeld, maar je nam niet op,dus u bent de zwakste schakel :bonk:

De laatste 2 weken is de spanning bij mij wel heel "erg" aanwezig, vooral in de weekenden .

Heb altijd veel spanning de dag / avond voor de 1e verkoopdag, krijg er dan vaak ook geen ontbijt in op de 1e verkoopdag, maar hier zal ik vast niet de enige in zijn .

Tot het moment dat het eerste vuurwerk van mijn bestelling in de winkel op de toonbank gezet wordt, en ik niet kan wachten het mee te nemen :blink:

Vervolgens kan ik weer niet wachten tot het donker wordt tijdens de verkoopdagen, buiten gaat het dan altijd goed los overal, daar geniet ik dan weer van en dan is de spanning ook wel weg .

Ik heb alweer spanning vanaf eind september.
Slecht slapen.. enorme spierspanningen.. mijn buik overhoop.. zodra ik dan wat minder op het forum kom, filmpjes kijk dan zwakt dat weer af.. echt niet heel fijn maargoed
als je dit met alcohol of drugs hebt noemen ze je een verslaafde.

Ik heb het hele jaar fijne spanning ervoor. Een heel welkome afleiding van die ongewenste dagelijkse spanning in het leven, die hier momenteel ook extreem hoog is dus wordt flinke ontlading.

Hele jaar gaat het om de aankopen; welke, wanneer, wat is aanvaardbare prijs, neem ik risico van aanschaf ivm later lagere prijs of nieuwe producten etc.

Dan tijdens bestellen (hele jaar dus) is het spanning qua logistieke planning van afhaalmomenten en krijg ik het gvd allemaal wel mee en hoe dan. Riskassesments ook.

Dan de drie laatste dwaze dagen is het met spanning uit de oren pompend en slaaptekort van zenuwen de boel afhalen. Klopt de logistiek, klopt de planning, gaat alles goed en veilig...

Op oudjaarsdag hoef ik meestal niks meer op te halen (want het moet wel ff droogtijd hebben hè, ook spanning; ist wel droog) maar dan ist spanning om projectjes knutselen, timen, stookvolgorde enz etc.

Als dan om 18u het eerste de lucht in gaat (vaak zelfs met tegenzin laatste jaren omdat het hier zo stil is met de jaarwisseling, wordt bizar weinig gestookt dus ben vaak de enige), komt de ontspanning wel eventjes. Eventjes, want behalve het genieten van alle fonteinen in de avond, paar cakejes en klein spul, bouwt de spanning naar 00u alleen maar verder op en op. Tot een diepe zucht om 23.59...en dan die tunnel van adrenaline en genot naar het nieuwe jaar....

Eigenlijk een heel ongezonde hobby; hele jaar spanning die opbouwt tot dat ene moment, die tunnel. Maar een heel welkome afleiding hele jaar van het leven, de sleur ervan, het lijden, het gedoe, de fucked up wereld en mensen...wat dan om 00u allemaal wegvalt en even een schone lei tot in het nieuwe jaar het hele riedeltje opnieuw :D

Laatst bewerkt:
Ik heb het hele jaar fijne spanning ervoor. Een heel welkome afleiding van die ongewenste dagelijkse spanning in het leven, die hier momenteel ook extreem hoog is dus wordt flinke ontlading.

Hele jaar gaat het om de aankopen; welke, wanneer, wat is aanvaardbare prijs, neem ik risico van aanschaf ivm later lagere prijs of nieuwe producten etc.

Dan tijdens bestellen (hele jaar dus) is het spanning qua logistieke planning van afhaalmomenten en krijg ik het gvd allemaal wel mee en hoe dan. Riskassesments ook.

Dan de drie laatste dwaze dagen is het met spanning uit de oren pompend en slaaptekort van zenuwen de boel afhalen. Klopt de logistiek, klopt de planning, gaat alles goed en veilig...

Op oudjaarsdag hoef ik meestal niks meer op te halen (want het moet wel ff droogtijd hebben hè, ook spanning; ist wel droog) maar dan ist spanning om projectjes knutselen, timen, stookvolgorde enz etc.

Als dan om 18u het eerste de lucht in gaat (vaak zelfs met tegenzin laatste jaren omdat het hier zo stil is met de jaarwisseling, wordt bizar weinig gestookt dus ben vaak de enige), komt de ontspanning wel eventjes. Eventjes, want behalve het genieten van alle fonteinen in de avond, paar cakejes en klein spul, bouwt de spanning naar 00u alleen maar verder op en op. Tot een diepe zucht om 23.59...en dan die tunnel van adrenaline en genot naar het nieuwe jaar....

Eigenlijk een heel ongezonde hobby; hele jaar spanning die opbouwt tot dat ene moment, die tunnel. Maar een heel welkome afleiding hele jaar van het leven, de sleur ervan, het lijden, het gedoe, de fucked up wereld en mensen...wat dan om 00u allemaal wegvalt en even een schone lei tot in het nieuwe jaar het hele riedeltje opnieuw :D
Mooi verwoord Richardus, klinkt als een schitterende hobby. 🙃 Elke hobby heeft wel z'n pijntjes en t kost allemaal geld. Er zijn er alleen maar weinig waar je 8 uur per jaar tijd aan mag besteden van de overheid al duurt de voorpret natuurlijk langer. Dit maakt het des te unieker en spannender.

Echt spanning valt hier wel mee de laatste jaren. Slecht slapen na kerst door het enthousiasme doe ik wel. Vroeger kon ik ook echt niet eten de laatste dagen, daar heb ik gelukkig geen last meer van.

Nog lang niet de laatste dagen, maar qua spanning zou ik zeggen dat we een dag voor oud en nieuw staan.

Zei ik ik hier een paar reacties geleden nog de spanning valt hier wel mee. Ik heb hier sinds gister het ouderwetse onrustige gevoel terug. Vannacht al ontzettend slecht geslapen en constant is er een gevoel van spanning aanwezig.

Dan ga ik het nog spannender maken. Ik heb juist al vaker gehad dat de leveringen te laat waren door de chaos op de eerste dag. Kon ik dus later weer terug komen op het alsnog op te halen. Daarom doe ik het tegenwoordig liever de 2de dag ophalen.
Dus jij vermaakt je gewoon de zaterdag en zondag dit jaar zonder ook maar je bestelling opgehaald te hebben? Hoe eerder je het hebt hoe langer je ervan geniet lijkt mij

Dus jij vermaakt je gewoon de zaterdag en zondag dit jaar zonder ook maar je bestelling opgehaald te hebben? Hoe eerder je het hebt hoe langer je ervan geniet lijkt mij
Zaterdag gaan we zeker even sfeer pakken en er wordt ook wel vast wat afgehaald hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan