Spain Fanstyle

Ik heb deze dit jaar gehad productie 2016.. Eeuwig zonde van de z-shape.. doet wat mij betreft afbreuk aan de mooie volle lucht, verder deed hij het verder prima en mooie grote boeketten.:)

Ik heb deze dit jaar gehad productie 2016.. Eeuwig zonde van de z-shape.. doet wat mij betreft afbreuk aan de mooie volle lucht, verder deed hij het verder prima en mooie grote boeketten.:)

Is er nu z-shape? En geldt dat voor alle fanstyle boxen? Dit wil ik wel even zeker weten voor ik m aanschaf, want dan neem ik m niet!

nee nog steeds 12 x 10 schoten alleen de volle lucht is er niet meer.. de eerste boeketten zijn alweer weg als de laatste afgaan zeg maar..

Vorig jaar was de vraag of deze niet in z shape kon,deze is aangepast.
Blijkbaar is fan shape meer geliefd ,deze zal komend jaar in compound fireworks kunnen.

Schoot hem 2 jaar terug 2x en fan shape geeft mij echt het wow gevoel vooral 2 rijen tegelijk wat je zo mooi bij deze waaier kunt realiseren

Ik kan wel janken dat deze is aangepast. Elk jaar heb ik nog wel één of meerdere Italy/Spain's toegepast in een showtje. Deze boxen kwamen echt boven ALLES uit.

Hierbij het 2016 filmpje met de aangepaste box in S-Shape. Leuk, maar voor mij niet meer :cry:

Back
Bovenaan