Space Shooters

Vervelende opmerking misschien; maar kan het ermee te maken hebben hoe vaak iemand hoe veel vuurwerk gezien heeft? Want degenen die hem iets minder vonden, zitten hier vaker op het forum en is bekend van dat ze nogal veel kopen... Forummeubilair zeg maar :p Zie je ook aan de wat zorgvuldiger afgemeten mening over een cake als deze :)

Hmm dat denk ik niet hoor.. Het zou kunnen, maar ik heb hem een paar keer op film gezien en tijdens oud en nieuw voor het eerst live, en ik vond hem ook niet héél denderend. Ook had ik voor ik deze cake af stak nog niet zo veel andere cakes afgestoken.
Vooral de boeketten vielen wat tegen vergeleken met andere cakes.

Laatst bewerkt:
Oké, de salutes waren snoeihard, maar daar koop ik hem niet voor.
Je wist wel dat salutes een vrij essentieel onderdeel van deze cake zijn?:p

@Richardus: Oké, ik zal voortaan wat tactvoller reageren. Maar ik vraag me wel af hoe je aan mijn aantal posts kunt aflezen hoe vaak ik op dit forum zit, hoeveel ervaring ik heb en wat mijn budget is.

Ontopic dan maar weer: ik zag bij ons in de straat veel hoofden onze kant op draaien toen de salutes van de SpSh losbarstten. En de afwisseling met de boeketten vond ik erg fijn. Maar volgend jaar wil ik ook eens de Black Surprise proberen.

Je wist wel dat salutes een vrij essentieel onderdeel van deze cake zijn?:p

@Richardus: Oké, ik zal voortaan wat tactvoller reageren. Maar ik vraag me wel af hoe je aan mijn aantal posts kunt aflezen hoe vaak ik op dit forum zit, hoeveel ervaring ik heb en wat mijn budget is.

Ontopic dan maar weer: ik zag bij ons in de straat veel hoofden onze kant op draaien toen de salutes van de SpSh losbarstten. En de afwisseling met de boeketten vond ik erg fijn. Maar volgend jaar wil ik ook eens de Black Surprise proberen.

Ik kan je zeggen, dat die ook erg hard gaat, maar de space shooters schiet beter.

Dan bedoel ik dat de black surpise ERG rommelig was bij mij

Vervelende opmerking misschien; maar kan het ermee te maken hebben hoe vaak iemand hoe veel vuurwerk gezien heeft? Want degenen die hem iets minder vonden, zitten hier vaker op het forum en is bekend van dat ze nogal veel kopen... Forummeubilair zeg maar :p Zie je ook aan de wat zorgvuldiger afgemeten mening over een cake als deze :)

Dit is echt een opmerking van niks, en deze hoort hier helemaal niet thuis op dit forum... Het is geen FOK! ofzo. Deze jongen/man kan net zo goed vanaf augustus al aan het lezen zijn hier hoor, en misschien wel het hele jaar. Ik heb ook niet veel posts en koop ook veel vuurwerk (misschien niet zoveel als jou) maar ik lees hier ook al vanaf augustus en zeker ook 1-2 keer in de maand voor augustus. Je posts zegt niks. Je kan zelfs lezen zonder lid te zijn,

Even ontopic: Aan dit mooie filmpje hierboven te zien is dit echt een top-cake met prachtige effecten en harde salutes! Ik had hem zelf niet omdat ik toch voor Outrageous ging ipv deze!

Ik hink eigenlijk ook een beetje op 2 gedachten met deze cake, groot minpunt vindt ik idd dat de boeketten vrij mager waren, incl de korte tijdsduur.

Groot pluspunt zijn dan wel weer de salute's die absoluut harder zijn dan de SS, en dat het ook mooie schone Ti-boeketjes waren zonder die irritante sterren, waar ik met de SS vorig jaar wel mee te kampen had.

Twijfel gevalletje of deze er dit jaar weer in komt.

Ik had ook een exemplaar van deze cake. Ik heb er van genoten, dat zeker. Maar ik zal hem volgend jaar niet nog een keer nemen. De boeketten zijn voor mij echt te mager. De salutes werkelijk snoeihard, en het tempo van deze cake is ook ZALIG. Maar als de boeketten wat mager zijn zoals nu het geval was, dan doet dat afbreuk aan het geheel. Liever vollere boeketten en een paar euro's meer betalen dan.
Voor het geld nog steeds een prima bak hoor :) Lekker origineel in salvo's. De uitwerking met o.a. die rode blinkers, is ook prima.

Mijn overburen hadden hem, en ik vond hem toch best wel tegenvallen.
De salutes zijn erg hard, maar de boeketten zijn magertjes.
Als je hem door zou lonten met een mooie sierpot, zou hij denk ik wel erg leuk zijn. (panter, stars over paris, enz.)

9831226.a4dbb52b.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Ik deel mijn mening volledig met die van DarkSoul. Dit is een prachtige salvo- cake met hele harde knallen erin verwerkt. Maar de boeketten lieten wat liggen, met iets wat meer grootte zou dit een prachtige cake zijn.

Ik had deze ook dit jaar en vond hem prachtig!
De boeketten vielen mischien wat klein uit maar in salvo's valt dat al wat minder op en die salutesalvo's maken het af :) Komt dit jaar zeker weer in mijn collectie.

Ik had ook een exemplaar van deze cake. Ik heb er van genoten, dat zeker. Maar ik zal hem volgend jaar niet nog een keer nemen. De boeketten zijn voor mij echt te mager. De salutes werkelijk snoeihard, en het tempo van deze cake is ook ZALIG. Maar als de boeketten wat mager zijn zoals nu het geval was, dan doet dat afbreuk aan het geheel. Liever vollere boeketten en een paar euro's meer betalen dan.
Voor het geld nog steeds een prima bak hoor :) Lekker origineel in salvo's. De uitwerking met o.a. die rode blinkers, is ook prima.

Jorik, ik sluit mij volledig aan bij jouw (goed beargumenteerde) commentaar.
Alom door iedereen bejubeld,maar op basis van mijn eigen waarneming een goede cake door zijn tempo en hardheid van de saluteknallen (waar het meeste kruit in is gepompt) maar zeer magere boeketten. Daardoor voor mij ook een mooie cake, maar niet echt spectaculair. Ik vind dat Wolff betere cake,s in huis heeft die het predikaat cake van het jaar verdienen.

Ik sluit me aan bij Moontan en Darksoul, het is een leuke bak, maar er zijn betere te vinden. Zeker ook in de grote collectie van Wolff. Als ze de boeketten nou groter en voller zouden maken dan heb je echt de topper die het in mijn ogen zou moeten zijn.

De eerste cake die ik schoot na 12en. Ik vond hem niet super, de effecten waren ondanks het in salvo schoot niet groot en hij was snel voorbij. Dit was eenmalig, voor dat geld zijn er betere cakes te vinden.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Filmpje van mij,

Ik vond hem harder dan de ss, bij mij ging hij niet rommelig zoals je kan zien.

Maar de black suprise daarintegen wel, die was wel zeer rommelig, maar harder.

Denk dat ik de black suprise volgend jaar nog een keer neem.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ondanks dat dit mijn favoriet van afgelopen jaarwisseling was,
zou ik toch graag het siergedeelte vervangen zien worden door enkel salutes.
Geloof mij ,maak een blok met deze salutes van 50 shots ,10 x 5 en het wordt de beste nieuwkomer dit jaar.

Ondanks dat dit mijn favoriet van afgelopen jaarwisseling was,
zou ik toch graag het siergedeelte vervangen zien worden door enkel salutes.
Geloof mij ,maak een blok met deze salutes van 50 shots ,10 x 5 en het wordt de beste nieuwkomer dit jaar.

Er is al een cake die in salvo's van vijf schiet: de extreme.
Ietsjes minder hard als een SS, maar een zeer acceptabel knalblok mét goede salvo's.

Back
Bovenaan