Sound of Stars

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1436
Artikelnaam: Sound of Stars
Bruto Gewicht: 850 gram
Netto Kruitgewicht: 105 gram
Aantal Schoten: 7
Effectomschrijving: Crackling willow to red en Crackling willow to green
Verpakkingseenheid: 24/1
Richtprijs: € 8,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier houd ik wel van, ziet er gewoon leuk uit, mooie gekleurde kogels met crackling spoor. Zo met 7 schoten voor een dergelijke budgetprijs, vind ik dit zeker leuk om erbij te hebben, ook deze houd ik in de gaten. :p

zo, dit is ook wel een apart budgettoppertje zeg, maar zeker niet minder mooi!
Kan erg goed gecombineerd worden met bijna elke andere cake en voor het geld hoef je het niet echt te laten! :D

Ik heb ze allemaal gezien hoor :wink: Royal Fireworks heeft hele mooie producten..

Echter zal het niet op veel plaatsen verkrijgbaar zijn, aangezien het een nieuw merk is.

Weet wel zeker dat je ze nog niet allemaal hebt gezien.
Zijn namelijk nog niet bekend:p

grtz
Pyromaniac 1975

whahah ooit gehoord van the last best?
ik vind het top dat nu al die leuke budget potjes bekent worden gemaakt.
komen er vast en zeke een aantal op me wish list!

erg nette uit gevoerde cake.
zoo goed dat de 1e paar schoten bijna als een ring efect uit komt!
zeer mooie potjes(maar dat had ik al gezecht geloof ik:D)

Toen ik die ring effecten zag dacht ik "wow deze moet ik hebben", maar vervolgens bleek dat ring effect eerder toeval dan opzet te zijn. Jammer, anders was het echt een unieke topper.

Erg mooi potje en waarschijnlijk duur effect want 9 E voor 7 schoten is niet gierig 1.28 per schot even daar gelaten gram per schot.
1 voor de lol en vaderland oke maar ook niet meer.
neem ik toch liever batlle 11 euro 200 gr 25 schots maar ja smaken verschillen

Ik zat op AVP te kijken en toen zag ik dit filmpje.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De crackling palm van Weco.

Op zich lijkt de Sound of stars er wel op, alleen is de crackling van de crackling palm een stukkie gemeener.

Maar toch doet de Sound of stars er qua effecten er niet onder.
Mooi alternatief, als je alleen consumenten vuurwerk wilt kopen.

Ik ga hem kopen, ik ben echt vergeten deze cake te bestellen.:frusty:
Maar ja, ik ben nog een cake vergeten te bestellen van Royal....

Dit was de enige cake van Royal die ik dit jaar aangeschaft heb. Ik had hem niet op een demo gezien, maar waagde de gok gewoon aan de hand van filmpjes. Ik stak hem bewust op een rustig moment af, waardoor het goed tot zijn recht kwam. Maar toch moet ik zeggen dat de cake weinig indruk op me maakte. De burst was niet echt bijzonder, en de boeketgrootte viel tegen. Het is zeker geen slechte cake hoor, maar ik denk dat Royal veel betere cakes heeft. Zij het misschien niet in deze prijsklasse.

Hier is mijn straatfilm:
+ YouTube Video

Back
Bovenaan