Sonnet 9

De bombette zakt wel weer terug naar de bodem, alleen het afdekplaatje welke de bombette normaal gesproken op zijn plaats houdt blijft bovenin zitten. Eigenlijk is dat alles wat je weer aandrukt.

Op Youtube vind ik deze film:

Als ik dit filmpje zo zie overtreft ie zeker niet vele andere 2" single shots. Jammer! Want de sonnet en andere producten uit deze lijn had ik hoge verwachtingen van. Sterker nog, voor 60 euro vind ik (als de overige 8 stuks net zo presteren) echt slecht!

Als ik dit filmpje zo zie overtreft ie zeker niet vele andere 2" single shots. Jammer! Want de sonnet en andere producten uit deze lijn had ik hoge verwachtingen van. Sterker nog, voor 60 euro vind ik (als de overige 8 stuks net zo presteren) echt slecht!
Eens. De mine is nog aardig maar de rest valt me vies tegen. Ik ga m dan toch maar niet halen.

Inderdaad geen verbetering t.o.v. september zo op het eerste oog.

het verbaasd me echt hoor... Evo vorig jaar niet te evenaren... dit jaar meer negativiteit dan positiviteit... puur ten opzichte van de filmpjes, dus volledig objectief!
ik deel deze mening zelf ook volledig trouwens! gelukkig heb ik VEEL evo dit jaar, 2018 versie allemaal :)

Pfoe dat is niet best...
Gelukkig heb ik er niet de hoofdprijs voor betaald. Denk dat ik ze maar zo snel mogelijk de lucht in jaag en niet meer over nadenk.

Ik heb mij laten verleiden door de super sexy om doos. Het product straalt gewoon klasse uit. gelukkig heb ik ook niet de hoofdprijs betaald.

Ik vrees er steeds meer voor dat de nieuw kokers van EVO niet zo goed presteren als we normaal gewend zijn

Dikke tegenvaller zeg, zoals eigenlijk de gehele lijn :cry:
Gelukkig heb ik mij alleen laten verleiden deze te kopen, idd opstoken en vergeten.

Hmm voor de duurste single shots in de collectie vallen ze tegen. Ze zijn niet slecht, maar verre van toppers. Heb ze voor 35 euro en dan doet het wat minder pijn.

Back
Bovenaan