Song Dynasty [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06470
Artikelnaam: Song Dynasty
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 96 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 36 sec
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €219,50
Voorverkoopprijs: €199,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Song.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Song.png Vertoningen:230 Grootte:504,0 KB ID:	1795500

Laatst bewerkt door een moderator:
Toegevoegd! Wat een gruwelijke knaller is dit. Dat tempo is top en tot nu toe worden de Riakeo producten op de demo dagen geprezen dus ik denk dat het met Song Dynasty ook wel goed zit :cool:

kort maar krachtig antwoord,

weer een effect dat begint te vervelen, eentonig in de box en binnen 30seconden weer 200€ weg geblazen.
geef er echt niks om dat single effect gedoe

Je kunt beter zo'n Dazzling, Mjollner en/of Nightshade kopen en daarbij ook nog een crackle king. Trouwens, de Noi'z daar betaal je nu toch ook al bijna dat bedrag voor, niet? Was het een paar tientjes goedkoper dan zou het ineens beter uitzien. Hoe dan ook, toch vind ik het een mooie bak en past echt goed in een showtje, maar dan moet je wel genoeg vuurwerk hebben om een showtje te schieten, anders zou ik het laten liggen en voor een meer veelzijdige bak gaan, zoals de Peking 100 van RIAKEO.

Heerlijk, zo'n single effect box, beter dan dat je voor de helft zit opgescheept zit met effecten waar je weinig mee hebt, en ik denk dat de crackling bij Riakeo wel erg goed is, ziet er qua kwaliteit weer dikke prima uit en fijn loom schiettempo. Staat op wensenlijstje.

Een finale als de Elegance had hem pas écht afgemaakt! Nu mis ik een beetje een spectaculaire finale.. en dat mag wel met dit prijskaartje eraan.

Oei.. deze gaat wel snel zeg, ik was even van de video aan het genieten toen 'ie al was afgelopen. Vind 200 euro dan wel heel erg veel geld. Als je dan naar het filmpje van Pielke kijkt en weet dat hier even voor 400 euro de lucht in gaat... dan denk ik "Damn, daar had je ook een mooie dikke Triple Melody", "The Big Wall" etc. voor kunnen krijgen. Vind overigens twee tegelijk een beetje overkill, vind het niet bepaald mooi zo, echter smaken verschillen en dat mag en is juist mooi en noodzakelijk, anders hadden we toch wel een heel saaie wereld.

Oei.. deze gaat wel snel zeg, ik was even van de video aan het genieten toen 'ie al was afgelopen. Vind 200 euro dan wel heel erg veel geld. Als je dan naar het filmpje van Pielke kijkt en weet dat hier even voor 400 euro de lucht in gaat... dan denk ik "Damn, daar had je ook een mooie dikke Triple Melody", "The Big Wall" etc. voor kunnen krijgen. Vind overigens twee tegelijk een beetje overkill, vind het niet bepaald mooi zo, echter smaken verschillen en dat mag en is juist mooi en noodzakelijk, anders hadden we toch wel een heel saaie wereld.
Inderdaad gelukkig smaken verschillen. Ik vind het fantastisch zo per twee. Ik heb net toevallig alle producten bekeken en dan zie ik dat Pielke een geweldige show heeft geschoten met Riakeo producten. Ergens moet je opbouwen en als ik dan producten uit moet zoeken hiervoor is het wel deze en de Zodiac. Of het het geld waard is, is een heel ander verhaal natuurlijk. Is echt afhankelijk van je budget denk ik dan.

Back
Bovenaan