Something Different

Ik hou wel van zo´n rustige bak tussen door. Dikke velle tails, fish, crosettes, hij doet zn naam eer an maar dat zal ook de bedoeling zijn geweest.

Bij mij was het in de vooravond de afsluiter voordat de kinderen naar bed moesten. Echt een indrukwekkend ding hoor, en schiet heel breed. Helaas door de wind op mijn filmpje van rechts, worden de tails een beetje naar elkaar toe geblazen. Zeker onder windstille omstandigheden heel bruut.

Hoe heette die compound welke ook zulk soort effecten heeft maar niet de Something Different of de Rainbow is? Volgens mij ook van Wolff?

Deze bak ook gehad via Intratuin Duiven voor rond de 80€ dacht ik zo. Eigenlijk had ik hem moeten bewaren voor een windstille o&n.

Deze bak ook gehad via Intratuin Duiven voor rond de 80€ dacht ik zo. Eigenlijk had ik hem moeten bewaren voor een windstille o&n.
Of gewoon nog een keer kopen en hopen op o&n met minder wind ;)

Ik heb het al vaker gezegd, dit is een hele mooie box die ondanks de "stille" effecten heel veel reacties bij het publiek oproept. Hij doet z'n naam eer aan en is totaal anders dan alle andere boxen.

• Like
Waarderingen: Kees
Komt waarschijnlijk op het laatste moment pas binnen bij de importeur dus als je zeker wilt zijn, snel te bestellen. Bij ons overigens niet meer beschikbaar helaas.

• Like
Waarderingen: 3xh
Yep, hier ook 2 jaar achter elkaar voor die prijs bij de lokale IT gekocht. Was echt een bizar goede prijs imo (+ 20% gratis vw). Dit jaar helaas niet meer te koop bij de IT hier, heel jammer want het blijft een unieke bak!

Back
Bovenaan