Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zie post #121Hoe heette die compound welke ook zulk soort effecten heeft maar niet de Something Different of de Rainbow is? Volgens mij ook van Wolff?
Ik zie daar alleen de Rainbow, en Blushing Crossette, maar die bedoel ik niet.Zie post #121
Hoe heette die compound welke ook zulk soort effecten heeft maar niet de Something Different of de Rainbow is? Volgens mij ook van Wolff?
Pyrotsunami?Hoe heette die compound welke ook zulk soort effecten heeft maar niet de Something Different of de Rainbow is? Volgens mij ook van Wolff?
No, it's something different. hahaPyrotsunami?
Dankjewel! Die bedoelde ik inderdaad!Pyrotsunami?
Als ik deze voor 100 kan halen bij mijn addressen op mijn lijst doe ik het gelijk. En was al klaar lolKom deze box nu pas tegen, wat een geweldig sierlijke effecten. Is dit ding nog ergens beschikbaar? Komt hoe dan ook op de wishlist.
Koekange volgens mij voor 149Kom deze box nu pas tegen, wat een geweldig sierlijke effecten. Is dit ding nog ergens beschikbaar? Komt hoe dan ook op de wishlist.
Of gewoon nog een keer kopen en hopen op o&n met minder windDeze bak ook gehad via Intratuin Duiven voor rond de 80€ dacht ik zo. Eigenlijk had ik hem moeten bewaren voor een windstille o&n.
Giezen heeft 'm ook nogKom deze box nu pas tegen, wat een geweldig sierlijke effecten. Is dit ding nog ergens beschikbaar? Komt hoe dan ook op de wishlist.
Yep, hier ook 2 jaar achter elkaar voor die prijs bij de lokale IT gekocht. Was echt een bizar goede prijs imo (+ 20% gratis vw). Dit jaar helaas niet meer te koop bij de IT hier, heel jammer want het blijft een unieke bak!Deze bak ook gehad via Intratuin Duiven voor rond de 80€ dacht ik zo. Eigenlijk had ik hem moeten bewaren voor een windstille o&n.
Het is nu toch echt 1 voor de prijs van 2Idd. Voor die 80€ + 20% uitzoeken zou ik er nu 2 inslaan.