Some Like it Hot

Hoe kan het lont dan losraken van de fontein en de tubes? Hebben jullie dan aan het label gezeten wat op de tubes zit? Lijk me niet dat dit uit zichzelf gebeurd, ondanks dat het er gewoon los in zit. Hoe moet je er anders van te voren achter komen?

Gewoon het oranje stickertje er af halen en het lont zat daar aan vast geplakt en heel los in de fontein, dus doe trek je dan zo mee.

Echt een topper. Lekkere dreunen voorafgegaan door een mooie lompe fontein. En je hebt er nog eens vrij lang plezier van ook.

Het blijft een topper om te zien. Ik heb hem zelf nog niet gehad. Elke keer weer haak ik af na het zien van het product zelf. Onhandig groot en rond. Maar de uitwerkingen zijn wel beter, wauw!

Het blijft een topper om te zien. Ik heb hem zelf nog niet gehad. Elke keer weer haak ik af na het zien van het product zelf. Onhandig groot en rond. Maar de uitwerkingen zijn wel beter, wauw!

Hahaha met de hoeveelheden die jij koopt kan dat ene tonnetje er toch ook nog wel bij?!

Bij mij was de folie open gegaan door het vervoer. Lompe dingen zijn het ook. 1 fontein was omgevallen tijdens dat die aan de gang was. Ik had wel gezien dat vanuit de fontein een roze snellont naar boven kwam en deze de tubes moest ontsteken. Zal filmpje als ik die nog heb nog wel plaatsen. Verder een leuk product.

Gewoon het oranje stickertje er af halen en het lont zat daar aan vast geplakt en heel los in de fontein, dus doe trek je dan zo mee.

Aah okee, dat hoort inderdaad niet. Dat is wel de geringste beweging waar een cake tegen moet kunnen haha. Een verbeter tip voor dit jaar dus voor Pangu.

Zo jammer dat ie er dit jaar niet is. Kijk alleen al hoe die stand houdt in de wind, mega boeketten die superlang blijven hangen. Mijn neefje van 5 vroeg me dit weekend nog of ik weer zo’n ton ging kopen, zonder dat ik met hem überhaupt ooit over vuurwerk heb. Het formaat maakte natuurlijk indruk, maar de effecten ook.

Blij dat ik er nog een heb liggen :D

Wat een ding is het toch ook. Alleen die fontein is al indrukwekkend.

Laatst bewerkt:
Ben jaloers squeak, heb hem vorig jaar nog gehad.
Onmogelijk ding kwa afmetingen maar zeker indrukwekkend

Zo jammer dat de mijne dit jaar niet afgestoken mag worden..

Of zal de je fontein kunnen scharen onder cat 1?

Back
Bovenaan