Some Like it Hot

Nou ik maakte de verpakking voorzichtig los en de lont kwam er los uit, was gewoon doormidden gebroken. Daardoor deed alleen de fontein het. Heb na afloop met een sterretje van 70cm de snellont aan moeten steken, heb daardoor niks kunnen filmen. Sorry maar voor 40 euro had ik liever niet zoveel risico willen nemen, effecten waren mooi, maar met een nare bijsmaak

Ook hier zat het lontje los, lontsticker zat goed vast, dus trok daarbij meteen t lontje er uit, voorzichtig weer terug gedrukt in de hoop dat het goed ging, en toen deed hij het gelukkig perfect, hele mooie hoge fontein, grote effecten. Op het lontje na, een topper! :)

Hier ook een falende cake helaas. Na de fontein hield hij er mee op. Overigens wel een prachtige fontein. Lang geleden dat ik een dergelijke fontein gezien had. Beetje een anti-qlimax dat die daarna niks meer deed maar dat konden we gelukkig op het eind van de avond nog oplossen. Alsnog genoten van de rest van de cake. Prachtig!

Geweldige cake hoor. Bij mij zat het lontje ook los, maar kon hem er makkelijk weer indrukken. Fontein aan het begin is ook dikke prima vind ik. En dan begint hij er geweldig grote en mooie boeketten uit te gooien. Topper dit.

Iemand nog gekeken naar productiejaar? Ik dacht dat 2017 versie dat buikje/ wijnvat vorm niet meer zou hebben. Label zit er trouwens ook erg slordig op, of lijkt dat maar zo?

Het veranderen van de vorm was inderdaad de bedoeling, maar om diverse redenen is dat toch niet gebeurd. De vorm van de cake is oa vaak een koop argument. En een recht label op een tonnetje plakken gaat lastig.

De fontein in de 2017 versie was veel beter als op de 2016 filmpjes, kwam echt heel goed hoog en hele goede felle knetter. Zal straks even kijken of ik het filmpje online krijg :)

Hier ook alleen de fontein die het deed, zelfs die vond ik niet geweldig, ging niet hoog ofzo. Na de tijd nam ik niet het risico om de bombettes op een of andere manier aan te steken. Afknapper van het jaar.

Helaas niet geschoten, is blijven staan voor volgend jaar doordat ik er niet aan toekwam.

Ook hier zat het lontje los, lontsticker zat goed vast, dus trok daarbij meteen t lontje er uit, voorzichtig weer terug gedrukt in de hoop dat het goed ging, en toen deed hij het gelukkig perfect, hele mooie hoge fontein, grote effecten. Op het lontje na, een topper! :)

Hier hetzelfde.
In zo'n geval prop ik er altijd een nieuw lontje in en zet dit vast met een klein spijkertje.
Werkt altijd.

Maar wat een bizar ding is dit zeg!
Ik ga al wat jaartjes mee, maar ik vind dit echt een van de allerbeste cakes die ik ooit heb gezien.
Vooral die fontein is fantastisch, en daar ben ik echt een liefhebber van.
Een meter of vier hoog, en twee meter breed, ongelofelijk!
Direct na deze cake twee Bugano/Zink vulkanen gestookt ter vergelijk, maar die haalden het niet bij deze.
Wel in de hoogte, maar niet in de breedte. Ongelofelijk!

Wat blijft dit een ontzettend gave 'cake' zeg.
Dit is er een die er op de plank net zo indrukwekkend uit ziet als in de lucht.

Begreep dat eigenlijk het design - wegens logistieke redenen - aangepast zou worden, maar ik kreeg gewoon nog 2 ouderwetse tonnetjes mee.

1 begon met de dikke fontein, en knalde daarna in 5 seconde leeg. Super gaaf, maar niet geheel de bedoeling. Nummer 2 deed het wel zoals het hoorde, wat al genoeg geweld geeft.

Net als vorig jaar een absolute topper, blijft een uniek product in alle opzichten! Fontein en crackling waren dit jaar hoger en harder dan vorig jaar:

Ik had deze 2 jaar geleden ook en toen was de fontein bij mij veel hoger. Weet niet welke versie ik nu had ...

Wat is nou de versie zoals hij bedoeld is? Als je door dit topic bladert zie je echt 3 verschillende cakes.

Hoe kan het lont dan losraken van de fontein en de tubes? Hebben jullie dan aan het label gezeten wat op de tubes zit? Lijk me niet dat dit uit zichzelf gebeurd, ondanks dat het er gewoon los in zit. Hoe moet je er anders van te voren achter komen?

Wat is nou de versie zoals hij bedoeld is? Als je door dit topic bladert zie je echt 3 verschillende cakes.

Ik had vorig jaar ook een andere uitvoering dan de meeste andere mensen hier. Nu gecheckt en had dit jaar de 2017-versie, effecten staan beschreven op de cake. Alleen geen foto van gemaakt.

Back
Bovenaan