Solar Storm [Spectacle Show-100]

Een echte demo zal er denk ik niet meer komen can evolution. Deze was gepland in de zomer maar ging niet door ivm de vergunning die niet afgegeven werd door een boer.
Wellicht dat op de demo's in december nieuwe productie geschoten word

Normaal niet zo'n grote fan van crackling. Maar hier bevalt hij erg goed! Mooi afwisselend tempo met een goede duidelijke finale. Effecten zijn niet zo zeer speciaal maar wel opvallend en tijdens de jaarwisseling echt zo'n dingetje die je misschien overal kan tegenkomen, maar niet zo goed afgewerkt als in deze box. Topper!

dat is hetzelfde effect uit dezelfde fabriek...
het eerste jaar (nu 2 jaar geleden waren deze beide wel ERG goed uitgevoerd...)
afkeuringstechnisch gezien zal hij nu wat meer binnen de lijntjes lopen

Nog een film, helaas was het erg mistig al, op film zie je hem nog minder goed, maar geeft een prima indruk. Was nog productie 2015.

de 2015 was echt niet normaal goed , de mooiste die ik ooit meegemaakt heb in het consumenten vuurwerk

Ik heb het idee dat dit de 2017 versie wel eens kan zijn. Belangrijk verschil met productie 2015 en 2016 is dan de derde cake. De derde cake bestaat grotendeels (20 schoten) uit double gold.

Laatst bewerkt:
Wel vaag, ook bij dit blok zie je dat bij de eerste cake de goud boeketten met rode sterren beduidend minder zijn dan de gene met blauwe sterren. Alsnog een lekker blokje hoor! Ik heb ´m besteld en is gelukkig al binnen bij de winkel.

Back
Bovenaan