Solar Storm [Spectacle Show-100]

Is Solarstorm nu ook een goudbak? valt wel mee toch?

of ben ik onbewust hard op het goud gedaan dit jaar :o

correctie: goud aangevuld met kleuren..
dan wordt het wel afwisselen, dat ik niet goud na goud schiet :)

oooo das lekker deze was de beste

Haha deze was de enige, de 2016 versie is niet uitgeleverd. Maar al die producten van Pangu en Evolution uit 2015 schoten allemaal een aantal meter lager dan daarna, dus je kan bij de 2017 versie ook wel verwachten dat ie nu wat hoger schiet.

Wat een dikke box was dit! Ik had de 2017 en die was echt gewoon super. Waar de Smash box 3 van Pangu mijn verwachtingen niet waar kon maken, deed deze box dat wel. Het tempo lag wat hoger dan bij Pangu en de boeketten leken wat beter uitgewerkt door de iets wat hardere burst. Dit was met recht de dikste box van mijn collectie en het had wat concurrentie hoor!

De boeketten gaan trouwens dit jaar weer maar iets hoger dan de 2015 versie, dus echt top! Ik weet dat de producten van Evo en Pangu in 2016 te hoog gingen, maar dat is nu weer gefikst.

Trouwens, wat is dit ding ontiegelijk zwaar haha! Ging echt helemaal nergens over, iedereen zei het. Hij woog echt 1,5 keer zo zwaar als andere 100 shots boxen.

Wat een dikke box was dit! Ik had de 2017 en die was echt gewoon super. Waar de Smash box 3 van Pangu mijn verwachtingen niet waar kon maken, deed deze box dat wel. Het tempo lag wat hoger dan bij Pangu en de boeketten leken wat beter uitgewerkt door de iets wat hardere burst. Dit was met recht de dikste box van mijn collectie en het had wat concurrentie hoor!

De boeketten gaan trouwens dit jaar weer maar iets hoger dan de 2015 versie, dus echt top! Ik weet dat de producten van Evo en Pangu in 2016 te hoog gingen, maar dat is nu weer gefikst.

Trouwens, wat is dit ding ontiegelijk zwaar haha! Ging echt helemaal nergens over, iedereen zei het. Hij woog echt 1,5 keer zo zwaar als andere 100 shots boxen.

Heel mooi inderdaad, het lijkt wel alsof je 2x cake 2 erin hebt, kan dat kloppen ?

Ook weer prachtig om te zien. Ook deze heb ik nog staan helaas. Gelukkig heb ik hem dus al voor de komende jaarwisseling!

Back
Bovenaan