Solar Storm [Spectacle Show-100]

Zit ook erg te twijfelen nu. Ik heb de GP2 al een tijdje geleden besteld. Misschien deze er maar bij doen.....

Als je nog budget over hebt dan zou ik deze er gewoon bij bestellen. En dan de Garden Party 2 box gebruiken voor een moment dat je er optimaal van kan genieten ( uurtje of 20.00 ) en deze box kan je zowel op een rustig moment als na 00.00 doen!

De Garden Party 2 schiet heel rustig en als je 'm echt strak doorlont zoals ik vorig jaar dan duurt ie een kleine 2 minuten. Deze box een kleine 1,5 minuut.

Is er dit jaar alleen 2017 in omloop?of ook de 2016 batch van vorig jaar?Zie namelijk op sommige films waar deze box wat trager schiet en ook niet in salvo schiet zoals op de 2017 film.

Is er dit jaar alleen 2017 in omloop?of ook de 2016 batch van vorig jaar?Zie namelijk op sommige films waar deze box wat trager schiet en ook niet in salvo schiet zoals op de 2017 film.

2016 is niet meer in omloop.
Deze worden helaas vernietigd.
Cake 1 en 2 worden aangeboden bij Orthen als setje.

Gr
Evolution Fireworks

Omdat 2016 is afgekeurd en iedereen 2017 krijgt. Dus een ieder is euforisch dat 2017 ook als een malle klapt!!

Ja, oke, maar hij is precies hetzelfde als de goedgekeurde versie.
Ik heb afgelopen oud en nieuw nog de 2015 versie geschoten, dus ik heb hem niet gemist...

Deze helemaal over het hoofd gezien. Wat een heerlijke box is dit. Zie dat Riezebos deze ook heeft dit jaar! Worden lastige keuzes dit jaar :rolleyes:

Het valt me op dat bij de eerste cake de goudboeketten met rode sterren een makke burst en spreiding hebben vergeleken met de goudboeketten met blauwe sterren.

Het valt me op dat bij de eerste cake de goudboeketten met rode sterren een makke burst en spreiding hebben vergeleken met de goudboeketten met blauwe sterren.

Dat viel mij ook op toen ik burning airfield terugkeek. Gelukkig is die 1+2 geen 2017 batch

Om de stressdenkers tot rust te laten komen.
Ook het exemplaar in Duitsland geschoten betrof de laatste 2016 batch

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan