Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Zit te twijfelen tussen deze en de transbomber. Op de video's lijkt het dat deze ondanks de grote boeketten toch een stuk rustiger oogt dan de transbomber. Ik bedoel hiermee de crackling die minder agressief overkomt. Kan iemand bevestigen of dit het geval is, of dat deze net zo wild presteerd als de transbomber als finale box.

Smaak verschilt.

De genoemde producten zijn niet met elkaar te vergelijken in zowel tempo als effect.

Transbomber heeft 144 schoten schoten van 25mm.
Meerdere effecten.
En heeft een snellere schiet sequentie.

Snowstorm heeft 100 schoten van 30mm
Enkel effect.
Een langzamere schiet sequentie.( al is dat simpel op te lossen.

gr
Evolution Fireworks

Oh dat had ik verkeerd begrepen, ik zat naar blauwe kogels te loeren. Super aanpassing op een toch al mooi product.

Sorry hoor, maar ik vind de Transbomber verre weg hiermee te vergelijken. De transbomber heeft karig gevulde 25mm boeketten met een inspiratieloos geheel, waar deze cakebox juist heel professioneel ogend is en met sublieme groot uitgewerkte boeketten.

Het moet je smaak zijn dat het een enkel effect bevat, maar dat is juist hoe profblokken/spectakelblokken vaak zijn. Echt puur op de consument gericht kom je vaak beter uit met een gehele show in 1 product, maar voor de echte freak is zoiets een musthave. Ook het effect vind ik zeer bijzonder en nu met de blauwe mijn is ie gewoon geperfectioneerd.

Elke keer als ik de film bekijk denk ik, wat een klasse bak! blij dat ik hem besteld heb, twijfel nog over een 2e.

Blijft de finale alleen enkel 5 shots zoals op de film? Of is dit bij de productie anders (2x 5sh/1x 10sh)?

Ja.
Want bij ons was deze afgelopen jaar in 3 dagen uitverkocht.
En ook dit jaar met veel hogere aantallen zijn ze bij ons reeds uitverkocht terwijl ze nog binnen moeten komen:p

Gr
Evolution Fireworks

Goed om te weten! Voor mij ligt er bij deze 1 klaar de 28ste december. :D ben benieuwd!

Mooiste box van de avond! (cake volgorde 3,1,2,4)

Vergeleken met oa:
Transbomber
Cruel traction/black cobra 120
Event tsunamibox 120
Event Immortel Gold Prof

Ik heb gehoord dat er geen nieuwe versie komt dit jaar alleen de 2016 wordt verkocht vanwege productie problemen in China.:sad:

Ik weet niet wie je bron is.
Maar dan weet hij meer dan wij zelf.

Als dit zo zou zijn brengen wij dit echt wel naar buiten!
Dit soort roddel brengen alleen maar onodige onrust met zich mee.
Dus wij zouden het op prijs stellen dat men dit eerst verifieer alvorens te posten!!!

Gr
Evolution Fireworks

Dus wij zouden het op prijs stellen dat men dit eerst verifieer alvorens te posten!!!

Gr
Evolution Fireworks
Amen!
De laatste tijd word er wel erg veel onrust veroorzaakt door “betrouwbare bronnen” en dergelijke.

Gr
Evolution Fireworks

Mijn excuus hiervoor ik bedoelde het niet zo, maar ik kreeg het te horen van een verkoper want ik had hem gevraagd om een apart te leggen en of het de 2017 of 2016 versie is, en zijn antwoord was dat er geen nieuwe binnen komen vanwege productie problemen, heel vaag dit.

ik geloof je volledig! en ik weet zeker dat je dit gemeld had, alleen we hadden nog niks gehoord over de nieuwe versie dus daarom dacht ik dat het hiermee te maken had, nogmaals excuus ik had het beter moeten verwoorden en er een vraag van moeten maken :bonk:

Mijn excuus hiervoor ik bedoelde het niet zo, maar ik kreeg het te horen van een verkoper want ik had hem gevraagd om een apart te leggen en of het de 2017 of 2016 versie is, en zijn antwoord was dat er geen nieuwe binnen komen vanwege productie problemen, heel vaag dit.

ik geloof je volledig! en ik weet zeker dat je dit gemeld had, alleen we hadden nog niks gehoord over de nieuwe versie dus daarom dacht ik dat het hiermee te maken had, nogmaals excuus ik had het beter moeten verwoorden en er een vraag van moeten maken :bonk:

Klinkt als een verkoper die gewoon eerst de 2016 versie wil verkopen.

Daarom zijn verkopers niet altijd een betrouwbare bron :P

Klinkt als een verkoper die gewoon eerst de 2016 versie wil verkopen.

Daarom zijn verkopers niet altijd een betrouwbare bron :P

Ja precies maar dan kan hij het toch gewoon zeggen haha. maar daarom zij ik al dat ik het beter als vraag had kunnen neerzetten, erg stom van me :shy:

Maar toch mooi vervelend had die nieuwe graag willen zien, well back to the drawing board, ff zoeken naar een ander :frusty:

Ja precies maar dan kan hij het toch gewoon zeggen haha. maar daarom zij ik al dat ik het beter als vraag had kunnen neerzetten, erg stom van me :shy:

Maar toch mooi vervelend had die nieuwe graag willen zien, well back to the drawing board, ff zoeken naar een ander :frusty:

De eerste 800 dobberen momenteel richting Rotterdam.

gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan