Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Inderdaad... Ben hier ook wel naar benieuwd wat Evolution ermee bedoeld?..

Elk artikel wordt gekeurd en valt in een bepaalde groep waar je ook voor betaald. Deze groep wordt aangemaakt per artikelsoort. bijv 30mm fan, 30mm I shape enz enz) Momenteel heeft Evolution geen 25 gram per tube artikelen in hun assortiment. Ook dit is dus een aparte groep.
Ik verwacht dat volgend jaar Marchel dan ook met meerdere artikelen komt met 25 gram per tube.

Marchel als ik het niet helemaal goed uitleg dan hoor ik dat graag :)

Laatst bewerkt:
:)
Heb er zelf ook drie als afsluiter.:p
Dus ik wil mezelf ook niet teleur stellen.
Maar iedereen weet het.
Als er iets niet goed is ben ik de eerste die het zal toegeven:D

Gr
Evolution Fireworks

Heb er ook 3 besteld als afsluiter, 3 stuks gelijktijdig in W-shaped geschoten
lijkt mij een schitterend einde te worden van onze finalebatterij.
Verheug mij nu al erop.:):D:p

Op de film een prachtige cake. Heel leuk effect, niet nieuw volgens mij maar wel vernieuwend. Ik weet niet of dit echt geschikt is als finale. Het is wel een spektakel en een groot effect maar niet echt de 'wauw!' en finale die een knal/crackling kan vervangen. Dikke twijfel maar wel een erg gaaf product!

Ben zeer benieuwd naar hoe die echt op een demo gaat presteren!

Begrijpelijk maar ik niet.

Na alle paniek vorig jaar met de hardstylebox die ik overigens in mijn straat na alle stress geweldig vond stop ik met dit topic lezen zodra de eerste demo komt. Ga me anders weer druk maken over juiste keuze/ toch veel geld/ etc.

Zie het 31 december wel.

Wat ik vooral vreemd vind is dat veel importeurs pas laat hun vuurwerk binnen krijgen het is toch veel beter om te zorgen dat die containers ruim op tijd aan komen medio september of zo.

misschien dat iemand dit kan toelichten je hoort dit veel bij vuurwerk importeurs.

Wat ik vooral vreemd vind is dat veel importeurs pas laat hun vuurwerk binnen krijgen het is toch veel beter om te zorgen dat die containers ruim op tijd aan komen medio september of zo.

misschien dat iemand dit kan toelichten je hoort dit veel bij vuurwerk importeurs.

Ik gok dat ze bang zijn voor keuringen en door het zo laat mogelijk binnen te laten komen hopen ze dat de keuring geen tijd meer heeft.

Back
Bovenaan