Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Het is nu al een aantal keer gezegd, uiteindelijke versie is iets sneller dan de laatste film met wat fellere crackling. Ik zou zeggen, wacht de demo's rustig af :)

Dot is inderdaad wel een enorm verschil zeg, was eerst wel enthiousast over wat ik zag ondanks dat ze de orginele box nooit zo op de markt konden brengen, maar vind de consumenten versie nou niet echt denderend, hoop dat ik er naast zit wil hem eerst op een demo zien hoe hij daadwerkelijk is

filmpje 2 , tussen de 45 en 48 seconden goed opletten is duidelijk mee geknoeit

Eind productie eenmaal in de straat is toch altijd anders.
Even afwachten.
Neem bijv vorig jaar chinared schitterende cakebox bij de demo eenmaal in de straat prut(keurig opgelost door china red)
Beste resultaat zie je hier waarschijnlijk in de maand januari

Ach ja we zullen wel zien, ik kan me nog herinneren de GOE was in t begin ook allemaal kommer en kwel maar wat een prachtige bak was t om 12 u s nachts en wat hadden we toch wat moois gehad! Dus we gaan t meemaken....

Heb er zelf twee op het lijstje staan. Heb er alle vertrouwen in, vind hem op allebei de films prachtig. Zie ze al staan naast elkaar, lekker hun kruit de lucht in blazen.

Vind het op beide filmpjes prachtig overkomen! Over het eerste filmpje was al gezegd dat het de professionele versie was... het filmpje van de consumenten versie vind ik dan ook zeer spectaculair!

Leuk dat je in elke reactie meld dat je budget issues hebt...begint een beetje te vervelen, en ik vraag me af wat de meerwaarde hiervan is.

Leuk dat je in elke reactie meld dat je budget issues hebt...begint een beetje te vervelen, en ik vraag me af wat de meerwaarde hiervan is.

Dat klopt, ik zet het er vaak bij. Daarmee wil ik alleen maar aangeven een freak te zijn en iets zeker wel zou overwegen te kopen wanneer iets mooi is en ik het geld zou hebben. Ik kan natuurlijk ook zeggen, "Het is een hele mooie box, zou ik ook wel willen hebben maar ik kan niet alles kopen." Maar dan geef ik eigenlijk hetzelfde aan, alleen op een verkapte manier. Wanneer ik alleen zou zeggen " Het is een mooie box" dan geef ik niet dat aan wat ik hierbij echt voel.

Dus.. Tja, dat jij je hier druk over maakt snap ik niet. Sorry kerel, kan er niet meer van maken. Hoe zou jij het dan verwoorden?

Zoo blauw dat hij is bij het sample filmpje zal die niet zijn.
Maar zo weinig kleur als bij het consumenten filmpje geloof ik ook niet.
Volgens mij ligt het gewoon aan het soort camera.

Laatst bewerkt:
Hopelijk weten we snel meer als deze box op een demo wordt geschoten.
Misschien al wel komend weekend bij de eerste demo.

Back
Bovenaan