Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Ik ga deze in de gaten houden en hopen dat hij op een winkeliers demo geschoten wordt. Bevalt hij dan en is hij niet opeens anders dan op de filmpjes dan ga ik het overwegen mits hij voor een hele goede prijs te koop is. De adviesprijs ga ik er zeker niet voor neerleggen, ook al blaast hij het hele dorp eruit. ;-) Maar er zullen ongetwijfeld leuke prijzen zijn her en der.
greetzz

Gaat dat productiefilmpje ook nog 'ns op youtube geupload worden zodat mensen die zich verre houden van social media als facebook (moi) 'm ook 'ns kunnen zien? Nu staat er enkel nog de prof versie op. Dank u.

En? Hij wordt op webshops nu aangeboden met het prof filmpje erbij, bij gebrek aan beter op tjoeptjoep. Zelfs ik weet niet waar ik aan toe ben, en voor de gemiddelde klant zeker een beetje misleidend, me dunkt.

En? Hij wordt op webshops nu aangeboden met het prof filmpje erbij, bij gebrek aan beter op tjoeptjoep. Zelfs ik weet niet waar ik aan toe ben, en voor de gemiddelde klant zeker een beetje misleidend, me dunkt.

Heb zelf Geen ervaring met filmpjes posten op yt.
Ik zal dit echter vanavond eens proberen.
Voor alles is een eerste keer:p

Gr
Marchel

Je weet dat het een China Filmpje is als je zo'n diepe kleur blauw ziet.
Dat komt helaas niet voor in Nederland, wel jammer :p

Ben benieuwd naar de filmpjes die komen.

Dank voor uploaden! Ik dacht dat behalve de missende blauwe mine het goud wat minder was maar t is dus juist de crackling...nie meer n finalebak nu zoals de prof versie was/is, helaas. Dealers mogen de filmpjes in webshops wel snel gaan aanpassen!!!

Dank voor uploaden! Ik dacht dat behalve de missende blauwe mine het goud wat minder was maar t is dus juist de crackling...nie meer n finalebak nu zoals de prof versie was/is, helaas. Dealers mogen de filmpjes in webshops wel snel gaan aanpassen!!!

Beste Richardus.
Dit was de test van onze leverancier.
Daar ik de Crackling wat tam vond heb ik aangegeven deze agressiever te maken en een seconde of 8 a 10 korter om meer tempo te maken.

Gr
Evolution Fireworks

Beetje eentonig wel, maar het effect is schitterend. Crackling mag nét een tikkeltje aggressiever, maar is opzich al prima. Tempo is opzich ook prima voor de crackling wat ik zo zie. Prijs is wat hoog maar met freakacties wel op te lossen. Prima product.

Beste Richardus.
Dit was de test van onze leverancier.
Daar ik de Crackling wat tam vond heb ik aangegeven deze agressiever te maken en een seconde of 8 a 10 korter om meer tempo te maken.

Gr
Evolution Fireworks

Das dus weer een flinke onzekerheid voor de verkoper en afnemer over wat er nou uiteindelijk voor product in de schappen/straat belandt.

Ik neem aan dat er alsnog snel een productie filmpje komt. Dit omdat zoals ik al eerder gezegt hheb de productie al een heel eind op weg is of klaar is. Of marchel moet m nog niet willen Laten zien ivm concurrentie.

Ik neem aan dat er alsnog snel een productie filmpje komt. Dit omdat zoals ik al eerder gezegt hheb de productie al een heel eind op weg is of klaar is. Of marchel moet m nog niet willen Laten zien ivm concurrentie.

Het merendeel van de producten staat al in de containers en gaat komende week richting haven.
Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat deze naar tevredenheid presteert.
En daarbij kunnen we volgend jaar producten gaan produceren met 25gr per tube

gr
Evolution Fireworks

Ik heb hem zojuist besteld. Stel me niet teleur aub:D. Je hebt met de sunbeam serie absoluut wat credits gekregen. Dus ik durf de gok aan.

Ik heb hem zojuist besteld. Stel me niet teleur aub:D. Je hebt met de sunbeam serie absoluut wat credits gekregen. Dus ik durf de gok aan.

Heb er zelf ook drie als afsluiter.:p
Dus ik wil mezelf ook niet teleur stellen.
Maar iedereen weet het.
Als er iets niet goed is ben ik de eerste die het zal toegeven:D

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan