herdervriend
VWC lid
Zou eens een keer leuk zijn als mensen zo lopen te klagen over de prijs (ik doe er aan mee), dat winkeliers/importeurs, of iemand die echt gedegen kennis heeft. Ons kan uitleggen waar die prijs is opgebouwd. (Als boekhouder zijnde vind ik dat namelijk zeer interessant). Misschien dat dat wat meer mensen kan overtuigen dat de prijs terecht is. Wat kost de "grondstof" om dat blauw, die goud en die crackling te krijgen. Wat kost het verzenden naar Nederland. Gaat de prijs omlaag als je in Bulk besteld (Zoals overal gebeurt). Hoeveel kost die prachtige doos? En wat is de winstmarge voor de importeur en de winkel?
Zou erg graag deze cake eerst live willen zien, lijkt me een geweldige cake om te fotograferen namelijk. Als die net zo mooi is op t filmpje, wat vast niet zo zal zijn. Zal ik hem overwegen...Overwegen omdat die toch 75% van me budget opslokt dit jaar. (Verleden jaar had ik m nog wel willen kopen, maar dit jaar is mijn budget 3x zo weinig dus...). Vooral dat blauw is helemaal geweldig...Ben tevens dol op cracking dus
Alleen, ik tel dus niet precies mee, maar t voelt niet aan als 100 shots op die filmpjes?
En moeten we zelf doorlonten of is t echt 1 cake?
Zou erg graag deze cake eerst live willen zien, lijkt me een geweldige cake om te fotograferen namelijk. Als die net zo mooi is op t filmpje, wat vast niet zo zal zijn. Zal ik hem overwegen...Overwegen omdat die toch 75% van me budget opslokt dit jaar. (Verleden jaar had ik m nog wel willen kopen, maar dit jaar is mijn budget 3x zo weinig dus...). Vooral dat blauw is helemaal geweldig...Ben tevens dol op cracking dus

Alleen, ik tel dus niet precies mee, maar t voelt niet aan als 100 shots op die filmpjes?
En moeten we zelf doorlonten of is t echt 1 cake?