Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Zou eens een keer leuk zijn als mensen zo lopen te klagen over de prijs (ik doe er aan mee), dat winkeliers/importeurs, of iemand die echt gedegen kennis heeft. Ons kan uitleggen waar die prijs is opgebouwd. (Als boekhouder zijnde vind ik dat namelijk zeer interessant). Misschien dat dat wat meer mensen kan overtuigen dat de prijs terecht is. Wat kost de "grondstof" om dat blauw, die goud en die crackling te krijgen. Wat kost het verzenden naar Nederland. Gaat de prijs omlaag als je in Bulk besteld (Zoals overal gebeurt). Hoeveel kost die prachtige doos? En wat is de winstmarge voor de importeur en de winkel?

Zou erg graag deze cake eerst live willen zien, lijkt me een geweldige cake om te fotograferen namelijk. Als die net zo mooi is op t filmpje, wat vast niet zo zal zijn. Zal ik hem overwegen...Overwegen omdat die toch 75% van me budget opslokt dit jaar. (Verleden jaar had ik m nog wel willen kopen, maar dit jaar is mijn budget 3x zo weinig dus...). Vooral dat blauw is helemaal geweldig...Ben tevens dol op cracking dus :P

Alleen, ik tel dus niet precies mee, maar t voelt niet aan als 100 shots op die filmpjes?

En moeten we zelf doorlonten of is t echt 1 cake?

Zou eens een keer leuk zijn als mensen zo lopen te klagen over de prijs (ik doe er aan mee), dat winkeliers/importeurs, of iemand die echt gedegen kennis heeft. Ons kan uitleggen waar die prijs is opgebouwd. (Als boekhouder zijnde vind ik dat namelijk zeer interessant). Misschien dat dat wat meer mensen kan overtuigen dat de prijs terecht is. Wat kost de "grondstof" om dat blauw, die goud en die crackling te krijgen. Wat kost het verzenden naar Nederland. Gaat de prijs omlaag als je in Bulk besteld (Zoals overal gebeurt). Hoeveel kost die prachtige doos? En wat is de winstmarge voor de importeur en de winkel?

Zou erg graag deze cake eerst live willen zien, lijkt me een geweldige cake om te fotograferen namelijk. Als die net zo mooi is op t filmpje, wat vast niet zo zal zijn. Zal ik hem overwegen...Overwegen omdat die toch 75% van me budget opslokt dit jaar. (Verleden jaar had ik m nog wel willen kopen, maar dit jaar is mijn budget 3x zo weinig dus...). Vooral dat blauw is helemaal geweldig...Ben tevens dol op cracking dus :P

Alleen, ik tel dus niet precies mee, maar t voelt niet aan als 100 shots op die filmpjes?

Het is werkelijk een 100schots.
En idd zal je hem zelf moeten doorlonten.

Compound is nog steeds niet toegestaan in NL.
En voor Nederland zullen wij daar ook bewust niet mee komen.

Een rede daarvoor zal ik een andere keer op terug komen in een ander topic.

gr
Evolution Fireworks.

Ik denk dat je de inkoop prijs van een gemiddelde 30mm 100sh doorlontbox niet wilt weten....

Ik heb hem nog niet daadwerkelijk besteld, maar hij staat in de favorietenlijst bij mijn dealer. Deze gaat er dus wel komen.

Dit product is bij ons ( Evolution-Fireworks ) inmiddels uitverkocht.
Ook een aantal andere items zijn inmiddels al bijna out of stock.
We hebben wel rekening gehouden met extra vraag door groei echter is de vraag op sommige producten veel groter dan verwacht.

Gr
Evolution Fireworks.

Poe, dat is al vroeg in het seizoen hoor. Hopelijk nog ergens te bemachtigen waar ik langs kom.

Goed om te horen, zoals ik het zie maakt Evolution een serieuze groei door.
Altijd goed om te zien, sommige mensen zeggen 'had er dan 500 meer ingekocht' echter moet ( naar mijn mening) alle groei niet te hard gaan. Dat iets uitverkocht raakt kan altijd, echter liggen er genoeg bij diverse winkeliers.
Overigens is Evo niet de enige die al uitverkochte artikelen heeft.

Ik denk dat je de inkoop prijs van een gemiddelde 30mm 100sh doorlontbox niet wilt weten....

Ik heb hem nog niet daadwerkelijk besteld, maar hij staat in de favorietenlijst bij mijn dealer. Deze gaat er dus wel komen.

Als je ziet voor welke prijs sommige boxen vanaf januari de deur uitgaan (van 50 tot 100 euro) realiseer je je wel wat voor flinke winst er op die boxen wordt gemaakt als ze door 50 tot 100 euro te vragen alleen al winst maken.

Sorry voor de offtopic.

Gaat dat productiefilmpje ook nog 'ns op youtube geupload worden zodat mensen die zich verre houden van social media als facebook (moi) 'm ook 'ns kunnen zien? Nu staat er enkel nog de prof versie op. Dank u.

Als je ziet voor welke prijs sommige boxen vanaf januari de deur uitgaan (van 50 tot 100 euro) realiseer je je wel wat voor flinke winst er op die boxen wordt gemaakt als ze door 50 tot 100 euro te vragen alleen al winst maken.

Sorry voor de offtopic.

Dit valt echt tegen. Dat komt omdat de grotere jongens in december de kosten er voldoende eruit hebben kunnen halen. En dan in januari er gerust wat op toeleggen, Maar over het algemeen zijn advies prijzen wel nodig. Wil je de forse investeringen eruit halen wat Nederland vraagt. Die bunker staat toch het rest van het jaar zo goed als leeg vaak. En verdiend alleen die 3 dagen geld. De dingen die dan in vroegboek acties goedkoop zijn, Wil men vaak weg uit de bunker op de 1ste dag. En is meer een cadeau toe naar de freak. En leuk voor de omzet. Maar als je het alleen van freak prijzen moet hebben. Is een bedrijf runnen een heel ander verhaal.

Idd.......

dit valt echt tegen. Dat komt omdat de grotere jongens in december de kosten er voldoende eruit hebben kunnen halen. En dan in januari er gerust wat op toeleggen, maar over het algemeen zijn advies prijzen wel nodig. Wil je de forse investeringen eruit halen wat nederland vraagt. Die bunker staat toch het rest van het jaar zo goed als leeg vaak. En verdiend alleen die 3 dagen geld. De dingen die dan in vroegboek acties goedkoop zijn, wil men vaak weg uit de bunker op de 1ste dag. En is meer een cadeau toe naar de freak. En leuk voor de omzet. Maar als je het alleen van freak prijzen moet hebben. Is een bedrijf runnen een heel ander verhaal.

Ik heb wel echt vertrouwen in deze box, alle andere Evolution boxen zijn ook echt top geweest afgelopen jaar.

Wat dus voor mij het belangrijkste is in dit hele topic.

Heeft Rob er al 1 klaarstaan met mijn naam erop :cool:

Dit item is later toegevoegd aan ons assortiment en verwachten binnen twee weken een sample welke de productie zou moeten evenaren daar in deze een te hoge burstlading zat en wat meer mine.

Onze verwachting is ook hoog:D

Gr
Evolution Fireworks

bij iedere producent: één sample is absoluut geen productie.
een sample wordt in elkaar gezet door de betreffende pyro vakman van de fabriek.
productie is daar op gebaseerd en dat is echt wel wat anders. Dat kan bij een goede fabriek echt prima op orde zijn.. maar dat kan ook minder worden qua timing en er kan nog van alles gebeuren.
Dit kan je zelf als importeur alleen onder vangen door veel productie te testen.

Dit valt echt tegen. Dat komt omdat de grotere jongens in december de kosten er voldoende eruit hebben kunnen halen. En dan in januari er gerust wat op toeleggen, Maar over het algemeen zijn advies prijzen wel nodig. Wil je de forse investeringen eruit halen wat Nederland vraagt. Die bunker staat toch het rest van het jaar zo goed als leeg vaak. En verdiend alleen die 3 dagen geld. De dingen die dan in vroegboek acties goedkoop zijn, Wil men vaak weg uit de bunker op de 1ste dag. En is meer een cadeau toe naar de freak. En leuk voor de omzet. Maar als je het alleen van freak prijzen moet hebben. Is een bedrijf runnen een heel ander verhaal.

Eigenlijk hoort mijn reactie hier niet. Wellicht dat een mod deze discussie kan verplaatsen naar een ander deel van dit forum.

Even vooropgesteld; Ik weet helemaal niets van inkoop, verkoop enzovoorts, dus ik kan het altijd fout hebben.

In deze (zware) tijden lijkt het mij dat je niet tig consumenten geld gaat toestoppen in de vorm van dikke kortingen (het "cadeau" naar de freak toe). Het argument dat de bunker/sprinklerinstallatie afbetaald moet worden hoor ik elk jaar en lijkt me inmiddels niet erg sterk meer als je al 10+ jaar op dezelfde locatie dealer bent.

Natuurlijk kunnen bunkers uitgebreid of gemoderniseerd worden, maar het zal toch wel niet zo zijn dat je als groot en bekend verkooppunt na 5 jaar pas je investering eruit hebt?

En nee, dit gaat niet over dealers in Almere.
Ik zag van de week een topic van een user. Had in het zuiden van het land begin dit jaar een dikke collectie voor 600+ euro vooruitbesteld. Diezelde collectie is wegens omstandigheden voor rond de 400 euro doorverkocht. Zo'n collectie kost in december je maandloon.

Ik moet toegeven dat versie 1 mooier was . Maar de versie zoals die verkocht gaat worden ook erg mooi vind vooral het tempo is perfect! Heb hem ook besteld

Back
Bovenaan