Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vindt het ook erg jammer dat de mine weg is, Hopen dat de Bombetes die de lucht in gaan Helder blauw zijn..![]()
Dat de mines ontbreken heeft dat weer iets met de regelgeving te maken of zo?
waarschijnlijk om het aantallen grammen per shot niet te overschrijden?
Omdat de kleur blauw heel moeilijk is te maken.
In combintie met goud en zilver crackling en vooral de timing waarin deze box geschoten word en je daardoor alle kleuren goed kan zien. Daarom. Daarbij, het is geen mixed cake box.
Klopt.
Echter staan voor 2017 cakes met 25gr per tube op het menu.
gr
Evolution Fireworks
Onze klanten hebben de mogelijkheid dit item eenmalig te reserveren in gewenste aantallen.
Erna maken wij een bepaalde schatting qua geschatte verkoop.
En dan word dit item eenmalig besteld en dit jaar niet meer nabesteld.
Gr
Evolution Fireworks
Mooi maar is deze box ook verkrijgbaar bij Wagenvoort?
De vraag werd gesteld waarom iedereen hier zo wild over was. Jij gaf bovenstaand als antwoord.
Maar nu dat oh zo mooie kleur blauw nu nergens meer te bekennen is, buiten dat ene shot, wat maakt het nu dan nog zo heel erg apart en dan vooral voor die prijs?
Met alle respect Grizmo.
Maar ik vind het een heel goed idd dat jezelf eens gaat importeren.
Niet negatief bedoelt...maar in jouw posts zie ik standard dat het of te duur is of het moet goedkoper
Ik zou zeggen zet je net als mij voor 110% in met volgens jou acceptabele prijzen en ik ben benieuwd waar je eindigt!!!
Ik kan heel goed met kritiek omgaan en dat zullen de meeste ook beamen.
En ben de eerste die zal aangeven of toegeven als een product niet goed is.
Maar in dit geval maakt het niet uit welke importeur, product of kwaliteit/prestatie ...het is altijd te duur voor je.
Dus houd het dan gewoon bij de producten die wel in je straatje passen.
Het blauw wat te zien is in de F4 versie zit ook in deze echter in mindere mate en dat zie je niet doordat deze niet met onze 4k cam is gefilmd en de andere wel.
Gr
Marchel
Met alle respect Grizmo.
Maar ik vind het een heel goed idd dat jezelf eens gaat importeren.
Niet negatief bedoelt...maar in jouw posts zie ik standard dat het of te duur is of het moet goedkoper
Ik zou zeggen zet je net als mij voor 110% in met volgens jou acceptabele prijzen en ik ben benieuwd waar je eindigt!!!
Ik kan heel goed met kritiek omgaan en dat zullen de meeste ook beamen.
En ben de eerste die zal aangeven of toegeven als een product niet goed is.
Maar in dit geval maakt het niet uit welke importeur, product of kwaliteit/prestatie ...het is altijd te duur voor je.
Dus houd het dan gewoon bij de producten die wel in je straatje passen.
Het blauw wat te zien is in de F4 versie zit ook in deze echter in mindere mate en dat zie je niet doordat deze niet met onze 4k cam is gefilmd en de andere wel.
Gr
Marchel
ik haal niets zonder freak korting, ik ben een vw freak door de korting, anders was het een zak pijlen en een familie pakket.
Dus kom op, hoe gaaf is het om je zinnen ergens op te zetten en daar de beste (lees goedkoopste) prijs voor te vinden. En is het dit jaar niet dan wel volgend jaar.
Geen gezeik over prijzen. Koop dat waar jij je geld voor over heb. das al.