Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Mja, no effense, maar een upgrade wordt niet altijd ook ervaren als een UPgrade.

Ik vind de 2.0 niet slecht of lelijk, maar in mijn beleving was de 1.0 toch echt beter.

Heb de 1.0 nog op de kop kunnen tikken. Na bovenstaand filmpje twijfel ik over een tweede exemplaar!

Heb je het filmpje van onze productie steekproef 2020 gezien?:D

gr
Marchel

Nee nog niet. Maar dat zegt me na eerdere teleurstellingen (bij meerdere importeurs) niet zo heel veel.

Als de straat films goed zijn, ben ik 1 van de eerste die volgend jaar een Outlet in holt om boodschappen te doen. :yes:

Voortreffelijke bak, ging om 18:00 stipt en kreeg filmpje van de buurman doorgestuurd :wink: Let ook op het applaus in de laatste secondes van de video :D

blijf het erg jammer vinden dat marcel/evo deze aangepast heeft . blijft een van de uniekere boxen

Op bovenstaande video komt deze box weer erg fijn over hoor, vind zelf ook de eerste versie de beste uitvoering. Schitterende bak, met veel plezier gestookt de afgelopen jaren.

Zojuist deze versie, de 100 shots versie dus, voor 90 euro besteld.
Weet niet of het zo mag: maar het is bij Postenhandel Nord in DE.

Met de jaarwisseling 2019-2020 had ik deze ook langs zien komen. Hij is een tikkeltje eentoning, maar de uitvoering van het effect is wel subliem. Daardoor zeer indrukwekkend!

Gewoon één van de dikste I-shape bakken op de Nederlands markt. Hier 2 stuks in V-shape (Helaas wist de omstander dit niet haha). Drone beelden en andere beelden volgen.

Back
Bovenaan