Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Volgens mij ook. Daarom, heb hem eind vorig jaar alleen nog maar in Amsterdam en Zwolle gezien. Hopelijk liggen ze nog ergens in het land, machtig blok dit.

Hij staat nog bij Vuurwerk Zevenkamp op de website. Weet niet of ik het hier mag verkondigen, maar bewijs er wellicht aantal mensen een dienst mee.

Deze dikke bak voor het eerst toegevoegd aan mijn collectie. Ben ontzettend benieuwd, deze staat lekker in de finale te rammen. En 1 exemplaar voor de volgende jaarwisseling.:handsup:.

Waar wordt deze nog aangeboden dan?

(Heb deze 2 jaar geleden met m'n aanzoek gebruikt, vorig jaar weer aan kunnen schaffen door wat extra service in Pijnacker, maar dacht dat ie nu toch echt uit het aanbod weg was..)

Waar wordt deze nog aangeboden dan?

(Heb deze 2 jaar geleden met m'n aanzoek gebruikt, vorig jaar weer aan kunnen schaffen door wat extra service in Pijnacker, maar dacht dat ie nu toch echt uit het aanbod weg was..)
In het zuiden van het land staat deze nog. Ergens in de omgeving Den Bosch ;)

Ja kennelijk lag er nog ergens een stapel van deze toppers in een bunker. En het klopt wat hierboven staat heb ze daar vandaan :biertje:

Inderdaad. Deze box vind ik echt één van de beste die ik ooit in de straat heb gehad. Wat een effectspreiding en dat goud blijft echt lang hangen. Zeker per 2 een absolute topper, aantal keer geschoten, helaas verdwijnt deze versie uit het assortiment!

wat is het verschil??

En de 2.0 is een compound variant.

Inderdaad. Deze box vind ik echt één van de beste die ik ooit in de straat heb gehad. Wat een effectspreiding en dat goud blijft echt lang hangen. Zeker per 2 een absolute topper, aantal keer geschoten, helaas verdwijnt deze versie uit het assortiment!

Dat zijn lovende woorden! De effectspreiding is echt van een hoger niveau inderdaad. En het effect is ook gewoon uniek. Ik zat er ook aan te denken om deze per 2 te schieten, maar wil er eigenlijk ook wel eentje bewaren voor 2021. Dilemma, 3de erbij kopen haha.:idea:

En de 2.0 is een compound variant.

Dat zijn lovende woorden! De effectspreiding is echt van een hoger niveau inderdaad. En het effect is ook gewoon uniek. Ik zat er ook aan te denken om deze per 2 te schieten, maar wil er eigenlijk ook wel eentje bewaren voor 2021. Dilemma, 3de erbij kopen haha.:idea:

Haal er maar een 3e bij. 2 jaar geleden per twee geschoten, dat geeft echt een gruwlijk dik wow effect.

Afgelopen jaar ook per 2 geschoten maar alle 8 cakes @once. Het was al een beetje mistig maar daarna helemaal:p

Back
Bovenaan