MagicSjefke
VWC lid
Is deze nog ergens te koop in een van de freakshops? Ben bang van niet helaas..
Ben hem bij geen enkele freakshop tegengekomen helaas. Maar was deze vorig jaar al geen uitloop? Is zover ik weet in 2019 al niet meer geproduceerd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is deze nog ergens te koop in een van de freakshops? Ben bang van niet helaas..
In het zuiden van het land staat deze nog. Ergens in de omgeving Den BoschWaar wordt deze nog aangeboden dan?
(Heb deze 2 jaar geleden met m'n aanzoek gebruikt, vorig jaar weer aan kunnen schaffen door wat extra service in Pijnacker, maar dacht dat ie nu toch echt uit het aanbod weg was..)

Klopt, daarvoor heb je de 2.0 versie
Het aantal schoten en toch is de ss1 mooier dan de ss2. Vind ik persoonlijk.wat is het verschil??
Het aantal schoten en toch is de ss1 mooier dan de ss2. Vind ik persoonlijk.
Als je deze box nog tegen een leuke prijs kan krijgen, zeker doen!wat is het verschil??
Inderdaad. Deze box vind ik echt één van de beste die ik ooit in de straat heb gehad. Wat een effectspreiding en dat goud blijft echt lang hangen. Zeker per 2 een absolute topper, aantal keer geschoten, helaas verdwijnt deze versie uit het assortiment!

En de 2.0 is een compound variant.
Dat zijn lovende woorden! De effectspreiding is echt van een hoger niveau inderdaad. En het effect is ook gewoon uniek. Ik zat er ook aan te denken om deze per 2 te schieten, maar wil er eigenlijk ook wel eentje bewaren voor 2021. Dilemma, 3de erbij kopen haha.![]()