Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond het vrij lang goed gaan inderdaad, maar die laatste cake is op z'n zachtst gezegd om te huilen. Misschien wat voorbarig, maar als dit de 2018 batch moet zijndan is dat gewoon niet best
....niet de eerste keer dit jaar. Maar goed, I rest my case. Hopelijk wijzen de komende dagen anders uit.
pfff, paniekzaaiers.GEwoon rustig afwachten en zien in de straat. Ff goed drogen.
Op het filmpje valt de laatste cake inderdaad een beetje in het niet. Maar dit is 1 exemplaar. Ik wacht gewoon af. En heb er wel vertrouwen in.
greetzz
Ik ben door de jaren heen steeds wantrouwender geworden naar de vuurwerkimporteur in het algemeen. Men speelt op safe. De grootste flops heb ik in dat opzicht nu eenmaal met o.a. de (knal)cakes van Evolution meegemaakt dus men heeft daar een hoop negatieve credits opgebouwd. Hopen op betere resultaten de komende dagen. Dan zal ik de laatste zijn die negatief blijft.
Ik speel meestal ook op safe hoor.. Bestel liever iets een jaar later met een goede referentie dan op de gok kopen en ook ik ben wantrouwig naar importeurs. En je hebt gelijk dat de knalcakes in het verleden misschien niet zo lekker waren. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Evo zijn beloften na wil komen. Ik hoorde in een ander topic dat het best stevig waaide en dan is een box als Snowstorm niet op zijn best denk ik.
greetzzz
Ik snap je punt en bestel ook zelden een gloed nieuw product vanwege die reden maar wat heeft het nog voor zin om een jaar te wachten voor de filmpjes als ze het jaar daar op een andere batch verkopen die matiger presteert. We gaan het zien de 31e tot die tijd is het enkel speculeren![]()
Zo ver ik weet is deze met batch 2018 nog nergens op een demo geschoten .
Deze is al wel in nederland
Viel de 2018 versie dan echt zo tegen op de Evolution en Orthen demo?
Ik vind hem niet slecht over komen?
Ik ook, ben er erg blij mee!