Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ai, da's zonde Bassie. Juist bij een blok als deze wil je dat niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of de hele cake verwisseld is of alleen het label.
Inderdaad. Is 4x dezelfde cake dus maakt niet uit. Dit is voor mij de enige box die ik nog zelf moest doorlonten. Maar goed dat ik dat nog ef gecheckt had![]()
Ai, da's zonde Bassie. Juist bij een blok als deze wil je dat niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of de hele cake verwisseld is of alleen het label.
Zo da's ruk man. Ga het zo toch maar even controleren of er met de inhoud van mijn box ook geknoeid is. Heb ook nog een Winternight![]()
Behalve dan dat cake 4 een finale salvo heeft van 5 shots at once. Heb helaas 2 keer batch 2018, kunnen nog wel een paar dagen droogtijd gebruiken die van mij. Heb besloten toch alle 8 cakes at once te schieten
Ik bedoel: Hoe kan je zien welke cake de finalesalvo heeft? De cakes zijn bij mij identiek.
Shit. Ik heb de folies er al vanaf en doorgelont. Kan niet meer zien welke nr4 is. Ik zie wel dat er 1 cake is met tussenschotjes. De rest heeft dat niet. Misschien is dat nummer 4? Kan iemand dat nakijken misschien?