Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Dit is een box waar ik lang op heb gewacht!
All crackling was ik op aan het wachten maar er wordt nog een schepje bovenop gedaan.
De combo met het blauw en het goud voorafgaand aan de crackling ziet er fenomenaal uit!
Wat een bak!
Als dit 1/4 minder presteert dan op deze film ben ik nog tevreden.
Voor mij een must have in iedergeval!
Petje af voor Evolution!

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze komt af van een F4 cake welke we hebben laten aanpassen naar F2

De F4 versie bevatte 23gr pts per tube waarvan 3gr burst en 3gr mine.

Dus is naar onze mening te doen toch:yes::yes::yes::yes::yes:

Wit ballans en geluid stond wat te extreem:p

gr
Evolution Fireworks

Tering jantje wat een gave bak zeg. De prijs vind ik wat minder. Maar als het budget het yoelaat is dit wel eentje om erbij te hebben

Die combinatie met dat blauw is prachtig en mooie finale. Mooie bak in mijn ogen, maar erg duur helaas!! Hopelijk te krijgen voor de fans met een mooie freakactie...

Zo dan wat een heerlijke blokje is dit zeg.. ken zomaar een topper worden dit jaar..
De prijs is wel wat aan de hooge kant maar je heb er wel wat moois voor terug.

Onlangs de laatste hand gelegd aan deze geweldige limited edition van Evolution Fireworks, The Snowstorm.
Het was de bedoeling het nog even stil te houden, maar vanwege de kruitjeuk toch maar on line gezet. Geniet er van, want zo een als deze zijn er maar weinig van. De mondjes gaan open in de straat kan ik je verzekeren en de meterpakketen behoren tot het verleden tijdperk.

Mooie bak inderdaad, maar waarom is iedereen hier zo wild over??

Omdat de kleur blauw heel moeilijk is te maken.
In combintie met goud en zilver crackling en vooral de timing waarin deze box geschoten word en je daardoor alle kleuren goed kan zien. Daarom. Daarbij, het is geen mixed cake box.

Als ie echt zo wordt dan is dit een regelrechte topper.
Wat een geweldige bak, niets meer aan doen.

Omdat de kleur blauw heel moeilijk is te maken.
In combintie met goud en zilver crackling en vooral de timing waarin deze box geschoten word en je daardoor alle kleuren goed kan zien. Daarom. Daarbij, het is geen mixed cake box.

Mooi verwoord, ik zeg ook niet dat deze niet mooi is!!...maar sommige reageren alsof het ei opnieuw is uitgevonden..
Neemt niet weg dat het een mooi product is...

Back
Bovenaan