Snowstorm [Compound]

Zit te twijfelen om deze te bestellen, hier bij een winkel in de buurt wordt natuurlijk weer de hoofdprijs gevraagd 130 euro wat ik normaal gesproken nooit zou betalen voor een 60 shots box maargoed , met het "kooien verhaal" van volgend jaar denk ik dat dit het laatste jaar is dat deze te bestellen is .

Iemand ervaringen mee van afgelopen jaar, en is deze ondanks de hoge prijs het geld waard ?
Voor dit geld zou ik iets anders halen. Binnenkort komt Magnum bijvoorbeeld met een actie.

Deze 3.0 versie is voor de 2e keer slechter geworden helaas.

Voor dit geld zou ik iets anders halen. Binnenkort komt Magnum bijvoorbeeld met een actie.

Deze 3.0 versie is voor de 2e keer slechter geworden helaas.
Bedankt voor je reactie, dan laat ik deze maar links liggen .

Ga dan wel opzoek naar een dummy hiervan, want vind het label wel wat hebben :D

Al zouden ze hem aanbieden voor 50 zou ik deze box nog laten staan, sinds ze deze hebben overgezet van box naar compound zijn ze nooit meer in de buurt gekomen van de originele kwaliteit

Daar is die dan de 2024 batch, effecten lijken minder gevuld te zijn burst is niet goed te bepalen op deze film.

Beduidend minder helaas komt hier niet meer in de collectie

Op zich nog wel een aardige box maar bij lange na niet de kwaliteit waar Evo ooit voor stond. Voor die 75 Euro die piper_oo-kiw noemt nog wel aardig.

Zojuist besteld voor 75. Was opzoek naar een bak met flinke burst en spreiding. Dat lijkt deze nog wel te hebben. Tevens in kooi, 30mm en redelijk wat grammetjes kruit voor 60 schots. In het verleden de 100shots versie geschoten en die kwaliteit gaan we helaas niet meer krijgen maar ik laat me graag verassen. We gaan het zien!

Ik weet niet welke versie in dit filmpje is maar hier zie je hem in het begin meteen, op een gegeven moment gaat de camera even naar beneden en dan zie je hoe groot de spreiding is. Echt een waanzinnig vette bak was dit

Ik weet niet welke versie in dit filmpje is maar hier zie je hem in het begin meteen, op een gegeven moment gaat de camera even naar beneden en dan zie je hoe groot de spreiding is. Echt een waanzinnig vette bak was dit

Bedankt voor de video. Mooi dat een andere cake tegelijkertijd geschoten werd, je kunt hierdoor de boeketten goed vergelijken en dat ziet er gewoon top uit

Snowstorm van Evolution geschoten, wat een prachtige bak is dit zeg! Hele mooie blauwe kleuren. Burst was niet normaal groot, en crackling tot aan de grond.

Oude vertrouwde kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar!

Die deed het beter dan 'de mijne' 2 jaren geleden. Heerlijk filmpje

Leuke bak. Schiet hem vervolgens op de 31e en hij zal flink tegenvallen.

Wind.. de wind heeft ervoor gezorgd dat super producten de afgelopen 2 jaar bijna als floppers werden bestempeld.

Heb dit zelf meegemaakt met o.a. Riakeo en Funke bakken met windstil en winderig weer.

Altijd al en zwak gehad voor dit effect, het blauw en dan die late crackling! Goed om te zien dat die dit jaar weer redelijk tot goed presteerde. Ga hem zeker in de gaten houden voor komend O&N

Back
Bovenaan