Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
75,- klopt. Het is een 4x21sh. Gaat komend week online op onlinevuurwerkkopen.nl/acties
Prijs zal in december iets hoger worden.
75,- klopt. Het is een 4x21sh. Gaat komend week online op onlinevuurwerkkopen.nl/acties
Prijs zal in december iets hoger worden.
Gaat zelfs nog omhoog?? Vond 75,- al veel geld voor zoiets snels. Hoopte dat die nog zeker met 25,- in prijs zou dalen.
Gaat zelfs nog omhoog?? Vond 75,- al veel geld voor zoiets snels. Hoopte dat die nog zeker met 25,- in prijs zou dalen.
een prijs van €50 voor 4x21 shots in waaier vorm is natuurlijk niet realistisch he30mm tubes neem ik aan? en zal qua omvang ook niet de kleinste wezen . Als je het per shot bekijkt met de huidige euro-dollar is €75 een scherpe prijs
Maar even voor de duidelijkheid.....in dit filmpje is 1 cake te zien?
Of zijn dit ze al alle vier?
Maar even voor de duidelijkheid.....in dit filmpje is 1 cake te zien?
Of zijn dit ze al alle vier?
Mooi blokje zeg!
Ik vroeg mij trouwens iets af, totaal offtopic; weet iemand een site o.i.d. waar goed staat uitgelegd hoe dat nu zit met de verschillende "shapes" van cakes? Dus de Z-, W-, N-, etc.-cakes.
Edit: Heb 'm gevonden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Cake_(vuurwerk)#Soorten_cakes![]()