Sneaky big silver mine

mikeole

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Sneaky big silver mine
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 84 schoten
Effectomschrijving: big silver mine
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

Laatst bewerkt door een moderator:
75,- klopt. Het is een 4x21sh. Gaat komend week online op onlinevuurwerkkopen.nl/acties
Prijs zal in december iets hoger worden.

Gaat zelfs nog omhoog?? Vond 75,- al veel geld voor zoiets snels. Hoopte dat die nog zeker met 25,- in prijs zou dalen.

een prijs van €50 voor 4x21 shots in waaier vorm is natuurlijk niet realistisch he:bonk: 30mm tubes neem ik aan? en zal qua omvang ook niet de kleinste wezen . Als je het per shot bekijkt met de huidige euro-dollar is €75 een scherpe prijs

een prijs van €50 voor 4x21 shots in waaier vorm is natuurlijk niet realistisch he:bonk: 30mm tubes neem ik aan? en zal qua omvang ook niet de kleinste wezen . Als je het per shot bekijkt met de huidige euro-dollar is €75 een scherpe prijs

Heel duur is die niet maar duurder zou die ook niet moeten zijn. Begrijp de reacties hier wel, het is namelijk binnen een aantal seconden weg, en als je het zo bekijkt dan is het een hoop geld.

Maar even voor de duidelijkheid.....in dit filmpje is 1 cake te zien?
Of zijn dit ze al alle vier?

Als het goed is zijn de dit alle 4. Zou wel heel mooi zijn als je dit 4x had :p

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad relatief veel geld voor een paar seconden maar vergelijk deze box bijvoorbeeld eens met de golden wave van Zena met een prijs van 35,- en aanzienlijk minder indrukwekkend (in deze vergelijking ga ik er vanuit dat op bovenstaande film productie te zien is)

Kwaliteit is top, daar hoor je mij absoluut niet over klagen. Prijs, dat is persoonlijk. 60,- euro voor zoiets snels zou ik er wel voor uitgeven. Maar ja, wordt alleen daar in Zutphen etc. verkocht, hebben de meeste toch niks aan.

Back
Bovenaan