Valk Vuurwerk Nijverdal

Zo ervaar ik het ook inderdaad.. Goede prijzen en mooie collectie maar voor de rest
Viel mij eigenlijk ook wel op dat het dit jaar anders was als andere jaren, vuurwerk kennis was er niet heel veel, big19 zat hij te zoeken naar een plastic tas. Prijzen zijn goed, service is goed en Rene is een liefhebber. Belangrijk voor rene is om de mensen de website uit de kop te laten leren dat ze het assortiment kennen en weten hoe het eruit ziet

Viel mij eigenlijk ook wel op dat het dit jaar anders was als andere jaren, vuurwerk kennis was er niet heel veel, big19 zat hij te zoeken naar een plastic tas. Prijzen zijn goed, service is goed en Rene is een liefhebber. Belangrijk voor rene is om de mensen de website uit de kop te laten leren dat ze het assortiment kennen en weten hoe het eruit ziet

Rene is zeker een liefhebber. Ik vond de sfeer dit jaar ook niet zo als in andere zaken, maar toch meer dan zat. Als ik moet kiezen tussen een flinke korting of sfeer kies ik de korting. Was er vanochtend namelijk zo weer weg.

Ervaring is redelijk gelijk. Bestelling klopte wel maar de beleving is ver te zoeken. Ook heb ik in bijna alle cakes een gat in de afdekking van de tubes. Wordt gewoon een vinger ingedrukt. Toch zonde dat die beleving er niet is.

Ervaring is redelijk gelijk. Bestelling klopte wel maar de beleving is ver te zoeken. Ook heb ik in bijna alle cakes een gat in de afdekking van de tubes. Wordt gewoon een vinger ingedrukt. Toch zonde dat die beleving er niet is.

Hier precies het zelfde ook cakes vol gaten en mijn karton big19 zijn de potten ook behoorlijk beschadigd tubes helemaal plat gedrukt helaas.Hoe bepaalde werknemers daar met de producten omgaan heb ik zo mijn vraagtekens bij,dat kan namelijk ook wel met een klein beetje meer beleid.

Hier precies het zelfde ook cakes vol gaten en mijn karton big19 zijn de potten ook behoorlijk beschadigd tubes helemaal plat gedrukt helaas.Hoe bepaalde werknemers daar met de producten omgaan heb ik zo mijn vraagtekens bij,dat kan namelijk ook wel met een klein beetje meer beleid.

dan komt omdat die tassen elke keer uit de rekken vielen zag ik

Beschadigde cake's,er zat los kruit in de tas.Wordt ruw met vuurwerk omgegaan.Er ontbraken spullen,100shots van Vuurwerkmania was er niet,omgeruild voor ander product.

Heb een beschadigde omgeruild,thuis zag ik dat een Gravity gebroken is,een Wherewolf ontbreekt,meerdere beschadigingen aan potten.Ben hier niet tevreden over. Ze werken met tassen die hard worden neergezet,beter zou zijn in dozen.Nijverdal is net te ver om nu weer naar toe gaan om de Gravity om te ruilen en de Wherewolf op te halen.

Hier gister gewoon alles gekregen. Netjes verpakt, niet beschadigd behalve inderdaad de gaten in de afdekking. Ook mijn karton big 19 zaten gewoon 2x6 verschillende inn :thumbsup:

Dit is al jaren zo, paar jaar geleden ook besteld hier en viel me toen ook al op dat er totaal niet netjes word omgegaan met je producten, en ook toen klopte mijn bestelling niet, is dus nog steeds zo helaas.

Beschadigde cake's,er zat los kruit in de tas.Wordt ruw met vuurwerk omgegaan.Er ontbraken spullen,100shots van Vuurwerkmania was er niet,omgeruild voor ander product.

Heb een beschadigde omgeruild,thuis zag ik dat een Gravity gebroken is,een Wherewolf ontbreekt,meerdere beschadigingen aan potten.Ben hier niet tevreden over. Ze werken met tassen die hard worden neergezet,beter zou zijn in dozen.Nijverdal is net te ver om nu weer naar toe gaan om de Gravity om te ruilen en de Wherewolf op te halen.

Helaas het zelfde probleem als jou het is net te ver rijden om terug te gaan.

Dat die 100shots van vuurwerkmania er niet is hoeft niet aan Valk te liggen. Bij mij klopte de bestelling ook niet... ik miste één cake maar ik neem toch aan dat iedereen hier zijn bestelling wel controleert? Als ik iets koop en er ontbreekt iets OF het is beschadigd dan ga je er direct mee terug.

hier ook hoor, missende producten, vergeten producten die met moeite dan toch boven water komen.
alles in tassen verpakt zodat je bij controle alles moet lostrekken.
Maar goed, wie weet is de reden, voor dit alles, verklaarbaar.

Bij mij zit er ook nog een tube los bij een van de valk ti Thunder, vanmiddag terug geweest voor de 2x Werewolff die ze vergeten waren. Beginnen al met: Dan heb jij die 100% zeker niet betaald! Nee, ik ben gekke henk zeker. Uiteindelijk toch mee gekregen. Al met al was het niet een geweldige ervaring.

Bij mij zit er ook nog een tube los bij een van de valk ti Thunder, vanmiddag terug geweest voor de 2x Werewolff die ze vergeten waren. Beginnen al met: Dan heb jij die 100% zeker niet betaald! Nee, ik ben gekke henk zeker. Uiteindelijk toch mee gekregen. Al met al was het niet een geweldige ervaring.

Je hebt toch een bestelbon...?

Ik kom net bij valk vandaan.Om maar gelijk met de deur in huis te vallen;zo slecht heb ik het in 5 jaar niet meegemaakt.Met een kleine bestelling(kracherblitz 3 x,donnerblitz,delicious thunder,silverbox en platinumbox) presteerden ze het om de delicious thunder te vergeten.Ook 2 gratis artikelen zaten er niet bij.De kracherblitz was er niet,terwijl mij verzekerd was,vooraf van wel.Teruggegaan naar binnen en met moeite de vergeten artikelen gekregen.Ook gaten in de folie bij alle cakes.Qua beleving is het ronduit naatje bij de meeste mensen daar achter de balie.Je mag toch wat meer verwachten vind ik.Niet een super ervaring dus.

Grootste probleem is dat de bestelbonnen totaal niet overeenkomen.Tenminste bij mij stond de helft er gewoon niet op en dan zitten ze je ook al argwanend aan te kijken.Als dat zo blijft bestel ik er hooguit nog de big19 cakes volgend jaar voor de rest zul je mij daar niet meer zien.

Ik als freak sta natuurlijk in de winkel te helpen (Niet Valk). Mijn vader heeft dus alles opgehaald en heeft aan de hand van de pakbonnen, die ze uitgeven bij Valk, alles gecontroleerd. Als dan de Werewolff niet op de pakbon staat, dan wordt het een lastig verhaal.

Back
Bovenaan