HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook spullen opgehaald, stond alleen raar te kijken toen ik te horen kreeg dat ze niet mee mochten lopen naar de auto... Bij geen enkele andere shop zoiets te horen gekregen. En niet dat het druk was, was de enige die wat kwam ophalen. Vuurwerk stond daarentegen al wel klaar.

Vanochtend geweest in Pijnacker en alles stond netjes klaar, mistte 2 potjes maar dat viel mee in deze bestelling. Ging heel snel, denk dat ik volgend jaar weer op de 30e ga :). Tot volgend jaar maar weer.

Ben wel benieuwd hoe het hier de 29e in de ochtend was? Niet te druk?

Ik stond er de 29e om 05.15, stond binnen een minuut weer buiten. Super geregeld hoor. Volgend jaar zeker weer zo vroeg.

Ik was er vorig jaar ook om 5u dat werkt idd prima... Later in de ochtend duurde het dit jaar wat langer. Misschien was ik er net op een verkeerd moment.
Maakt verder ook niet uit, had die top actie met de 5 tribal boxen dus wel tevreden hoor :)

Super leuke zaak 2de keer alweer heb lekker kunnen wachten met me baby, die moet het ophalen ook meemaken:p

Vanochtend geweest in Pijnacker en alles stond netjes klaar, mistte 2 potjes maar dat viel mee in deze bestelling. Ging heel snel, denk dat ik volgend jaar weer op de 30e ga :). Tot volgend jaar maar weer.

Ben wel benieuwd hoe het hier de 29e in de ochtend was? Niet te druk?

Ik was er rond 11 gister was wel volle bak ff

Dikke complimenten voor deze zaak!! Niet alleen was het bestelsysteem super handig en de prijzen extreem laag, ook het ophalen ging perfect.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat het zo soepel ging.
De winkel was super geordend, niemand kwam gehaast of gestrest over.
En nog belangrijker, alles stond klaar en alles was er ook!
Er werd samen met je gecontroleerd, en de bestelling klopte precies.
Binnen 5 minuten stond ik met alles alweer buiten.
Een keer eerder geweest, maar dit wordt mijn vaste adres.
Wat een verademing met andere zaken waar je soms een uur of tot wel 3 uur moet wachten, en het een ongeorganiseerde bende is.
En nog fijner, alles wat besteld was was er.
Vestiging oisterwijk.
Een kinderlijke recensie geschreven zie ik al wel, maar was dan ook kinderlijk enthousiast!

De raging courage en de nhe zhas fury klapten beide uit elkaar, was een erg gevaarlijke situatie. Weet niet of het meer voorkomt?

De beste wensen voor het nieuwe jaar

De beste wensen voor het nieuwe jaar

Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
De decembermaand is weer voorbij en we kunnen zeggen dat het een goed jaar was.
Pijnacker en Oisterwijk gaan super Roosendaal blijft wat achter dus vuurwerkliefhebbers in deze regio bekijk de webshop en profiteer van onze aanbiedingen.
We merken dat online steeds meer besteld wordt en tijdens de verkoopdagen is alles goed verlopen. We hadden totaal iets meer dan 1400 voorbestellingen en volgens onze telling waren er 12 bestellingen niet compleet wat we dan ook meteen hebben opgelost.
Er waren bijna geen wachttijden dus iedereen is wel tevreden wat we gehoord hebben.
Ons voorraadsysteem en webshop werken dus goed. Afgelopen jaar heeft ANO vuurwerk ons systeem ook gekocht en ook hun zijn er erg tevreden over.
Gelukkig zijn er dit jaar meer straatfilmjes van de TRIBAL producten zodat er een beter beeld is van de cakes. Bijna alle cakes zijn 30mm tot 25gram per shot en rond de 500 gram, richtprijs tijdens de decembermaand rond de € 25,- en dat is volgens mij best netjes. We zijn nu bezig met de administratie af te werken en dan aankomende week weer alles tellen zodat de uitverkoop eind van de maand weer kan beginnen.
Natuurlijk zal de webshop weer helemaal gevuld zijn met mooie aanbiedingen.
Ook gaan we weer opzoek naar uitloopproducten waar de shop extra mee kunnen vullen.
Aangezien we erg tevreden zijn met de RUBRO producten zullen we dit jaar hier meer van gaan inkopen ook gaan we bekijken met welke andere importeurs we meer zaken gaan doen.
TRIBAL is nog op voorraad en zal hoogstwaarschijnlijk niet worden aangevuld.
Wel zijn er binnenkort gesprekken voor nieuwe ontwikkelingen maar als dat concreet is zal ik het meteen bekend maken.
In ieder geval iedereen bedankt voor het gestelde vertrouwen in HAOKAN FIREWORKS.
GR. Jo de Laat

Ik had dit jaar voor de derde keer mijn grootste bestelling bij Haokan Oisterwijk. Altijd super netjes afgehandeld en prachtige aanbiedingen. Niks te klagen dus :)

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Druk bezig met het tellen van de voorraad en zojuist al de eerste extra partij vuurwerk opgekocht. Er zitten hele mooie producten bij waar we ook hele mooie kortingen op kunnen gaan geven. Zoals het er nu uitziet gaan we 22 of 29 januari starten met de MEGA UITVERKOOP.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan