Collectiefoto's 2015/2016

Hier dan ook mijn collectie! Had nog wat over van vorig jaar, dus kan er nu wel weer tegenaan!

asset.php

Sorry, ik snapte het afbeelding plaatsen via bijlage nog niet zo. Eerdere bericht kan weg!

Je foto doet het hier niet.

Vreemd, ik zie 'm hier in zowel mijn post als in jouw quote. Ik zal wel iets verkeerd doen. Heb 'm ook geprobeerd te uploaden naar het fotoalbum (member galleries). Mocht ie daar nog verschijnen dan plaats ik 'm wel, anders is het jammer.

IMG_6548.jpg

Vanavond deel twee opgehaald :). Kartonnetje Extreme Salute, ecplise 2.0 en een secret sensation. Morgen nog wat duits spul erbij :)

Ik krijg d'r ook geen genoeg van,volg het al sinds gisteren :D

idd thunder. het mooiste vind ik nog. groot, klein, weinig, veel. cakes of boxen. dit is gewoon genieten wat men in huis haalt. en dan ook de vele verschillende smaken. heerlijk dit. en dan ook nog een dit bekijken en zie je voor je neus door het raam 2 dikke sier shells. hopppaaaaa altijd fijn een boven woning :D

idd thunder. het mooiste vind ik nog. groot, klein, weinig, veel. cakes of boxen. dit is gewoon genieten wat men in huis haalt. en dan ook de vele verschillende smaken. heerlijk dit. en dan ook nog een dit bekijken en zie je voor je neus door het raam 2 dikke sier shells. hopppaaaaa altijd fijn een boven woning :D

Bofkont!Ja gaaf he al die verschillende collecties.

Ik wil graag de collectiefoto maken, was het gisteren vergeten :p
Heb nu alles netjes ingepakt, morgen ga ik alles in een mooie volgorde zetten, maak er dan nog wel even een :D

Mijn collectie:
Katan sneaky 6,sneaky 4,sneaky 96shots en sneaky150shots
Wolff:Exodus,Cruel traction,monster ride en stars over paris.
Zena mayhem
extreme salute 2.0
broekhoff willow time
Evolution fairytails assortiment
Vuurwerkmania: we like it,scar,the lucifer,werewolf
Vulcan box no.1 en final solution ,return of the phoenix staan niet op de foto
IMG_20151230_113743.jpg

Vanavond nog wat single shots gekocht. Wilde eigenlijk de Big shots van katan, maar die was nergens leverbaar en het setje van 3 grote shots van Pangu is mij te duur voor 3 x het lontje aansteken. Dus heb ik gekozen voor de grotere single shots van VWT en de middelmaat van Royal. :)

IMG_20151230_204244.jpg

P1070912.jpg
En hier is dan eindelijk ook mijn legale collectie voor dit jaar. Toch nog aardig bescheiden denk ik zo:D

En deze heb ik ook nog kunnen bemachtigen, verdiend ook wel een speciale foto:
P1070934.jpg
Een orginele Crackling Torpedo uit het eerste productiejaar, geweldig product!

Vandaag wat los spul gehaald bij Veen Vuurwerk in Veenendaal
:).

Verder nog een Garden of Eden uit 2012 :D en een New Moon en nog wat losse geisha cakes.

2015-12-30 20.56.01.jpg

Back
Bovenaan