Smoke Elephant - PredatoR

Van de Röder demo.. Opvallend is dat het goud mooi lang blijft hangen (als er tenminste geen harde wind staat).

Tja het blijft netto 1929 gram. De burst is niet zo goed maar het effect gaat niet perse sneller weg ofzo dus het blijft allemaal wat meer bij elkaar hangen

Je ziet dat de boeketten van de cake daarna een stuk groter zijn en de burst ook beter is geloof ik.

Even zonder dollen, maar heb gister onder deze box gestaan, bij toeval. Ik was een loopje aan het doen door het dorp. Maar dit was eigenlijk best wel een fraaie box om onder te staan, vooral de laatste cake.

Sorry ik heb geen beelden kunnen maken.

Ik had er 2, omdat er te weinig Brutal Buffalo binnen was gekomen. Hij ramde zeker lekker door. Alleen de laatste cake is 30mm en de rest niet.

Ziet er prima uit en ook lekker zo per salvo's maar als je zou zeggen dat dit een 20mm Magnum compound was had ik het zo geloofd. Dit ziet er totaal niet als 30mm uit

Erg genoten van de Smoke Elephant. Dit is zeker een topper en dat zonder kooi.
Helaas is deze niet gefilmd. Mijn cameraploeg was even de buurtjes een gelukkig Nieuwjaar aan het wensen.🙈

Ik heb deze op film staan, zal hem een deze dagen uploaden. Ik was onder de indruk van deze unit. Voor 100 Euro presteerde hij echt meer dan prima. Maar meer dan 110 Euro zal ik er ook never nooit aan uit geven. Wel een goede rammer op het einde.

Back
Bovenaan