Smash Box 2 [ass]

De golden power kan ook niet tippen aan de smashbox.Ze schoten ze allebei bij kuiper de smash box is stukken indrukwekkender.

De Smash box 2 van vorig jaar is gewoon een kopie van de Golden Power van Royal Fireworks. Enkel komen de bombettes van de Smash box 2 aanzienlijk lager. Zie hier de filmpjes van Donderduif:

Golden power

Smash box 2 2015 versie

Wel grappig, omdat de Golden Power mij nooit zo kon bekoren maar de Smash box 2 vind ik helemaal geweldig.

Ik zie toch wel degelijk verschillende effecten. Cake 2 bijvoorbeeld heeft goud met sterren terwijl die van de smash box goud met gekleurde tips heeft. En zo zijn er nog meer verschillen.

Wat een geweldige bak! Besloten om deze op t nippertje nog mee te nemen, en echt geen spijt van gehad. Deze komt er volgend jaar weer!

Deze is inderdaad erg goed, zal er zsm nog een film van posten.
De cake had een heerlijk ritme van schieten, tak tak tak etc ding bleef maar gaan en dan die heerlijke crackling finale.

Ik had de 2015 versie besteld, maar de 2016 versie gekregen merkte ik 1 januari toen ik de doos ging weggooien. Ik had er op het moment zelf helemaal niks van gemerkt! Het was echt een super dikke box, met grote boeketten ( gelijkwaardig aan de 2015 versie zoals ik op film eerder zag ). Deze schoot nu in een reeks van 5 shots met een versneld tempo, dus precies zoals op de demo filmpjes. Het voordeel met deze box tegenover de 30mm boxen van Pangu is dat de bombettes veel lager komen! Dus hij kan gewoon zeker tippen aan 30mm boxen van andere merken.

Zo gaaf als ik hem vond op de demo van Kuiper, zo saai vond ik hem in de straat. Boeketgrootte viel me tegen net als de snelheid van schieten. God was wat dit ding traag. Laatste cake (crackling) was dan nog wel aardig. Ikzal wel de maandagochtend versie hebben gehad.

Zo gaaf als ik hem vond op de demo van Kuiper, zo saai vond ik hem in de straat. Boeketgrootte viel me tegen net als de snelheid van schieten. God was wat dit ding traag. Laatste cake (crackling) was dan nog wel aardig. Ikzal wel de maandagochtend versie hebben gehad.

Denk ik inderdaad dat er iets mis was, want dit was ook bij mij in de straat echt een beest.
Echt goede salvo's en goede uitwerkingen!

Back
Bovenaan