Smash Box 2 [ass]

Lang getwijfeld tussen de Smash Box 2 en de Garden Party 3, maar na al jullie lyrische reacties uiteindelijk toch maar voor deze gegaan. Kannie wachten om ‘m in de straat los te zien gaan! :D

Laatst bewerkt:
De lyrische reacties in dit topic hebben mij ook over de streep getrokken Squeak! Erg benieuwd of die z'n verwachting waar gaat maken. :D

Hij stond bij mij al een paar jaar op het lijstje maar toch viel hij steeds af. Door alle positieve reacties besloten dat hij er dit jaar eindelijk moet komen.
De kwaliteit van Pangu kennende gaat dit zeker geen tegenvaller worden.

Hij stond bij mij al een paar jaar op het lijstje maar toch viel hij steeds af. Door alle positieve reacties besloten dat hij er dit jaar eindelijk moet komen.
De kwaliteit van Pangu kennende gaat dit zeker geen tegenvaller worden.

Hier dito verhaal maar ook dit jaar is hij weer van de lijst afgevallen en doorgeschoven naar 2019

Ik heb deze wel gekocht dit jaar.. zat weer eerst twijfelen wel of niet zal nemen maar toch heb ik besteld ben nu wel beneuiwd hoe die het in de straat gaat doen

Vond het een leuke box voor 82€. Veel variatie en burst en effectgrootte was prima. De cameraman vond hem ook mooi zo te horen :D

Wat een rambak zeg! Kwamen goede klappen vanaf en mooie, grote boeketten. Mooie opbouw naar de finale ook. De laatste cake was echt sterren koppen.

Wat een topper. Heerlijke opbouw. Eerste cake heel rustig en daarna gaat het tempo omhoog.
2018 batch.

Prima cakebox dit. Lekker veel schoten en prima effecten voor die 14 gram per schot. Vooral die laatste cake is genieten, lekker crackling happen :D

Na enkele jaren waarbij hij steeds op het lijstje stond maar toch afviel had ik hem eindelijk in de straat. Absoluut geen spijt van! Mooie grootse effecten en vooral de laatste cake was genieten, echt crackling happen :D

Staat gewoon weer op de lijst voor volgend jaar. :)

Erg genoten van deze box! Hij begint wat sloom maar uiteindelijk ramt die er toch wel aardig op los. Tussendoor worden er op de achtergrond (0:17 & 0:45) trouwens ook nog wat dikke 6 inch shells geschoten. :D

Back
Bovenaan