Crown Executive [Ass.] [Uitloop]

Dit was 10 jaar terug al één van de betere paketten en aan de huidige filmpjes te zien heb je nog steeds een top pakket in je handen. Qua losse cakes geen echte broekhoff fan maar wel van dit pakket en zijn kleinere broertje waar ik even de naam van kwijt ben.

Ben zelf ook geen broekhoff fan maar deze toevallig met een leuke prijs gekocht, verder had ik nog veel evolution producten die kunnen hier niet aan tippen vindt ik persoonlijk!

Ik heb de folder er even bij gepakt. Deze bedoel je denk ik.
lDvor.jpg

Wat een machtig pakket was dat. Daar droomde ik echt van als kind.
Misschien de nieuwe versie maar een keer aanschaffen om het werkelijkheid te maken.

Nu bijna 2 jaar later zie ik dit pas :frusty: ja, deze bedoel ik. Bedank voor het delen van je foto! Wat heb ik genoten van dit pakket zeg! Was toen helemaal verbaast over die 13 schots cake, de imsomnia die erbij zat. Prachtig pakket in die tijd :)

Was toen helemaal verbaast over die 13 schots cake, de imsomnia die erbij zat. Prachtig pakket in die tijd :)

De insomnia was inderdaad bruut, was destijds eind jaren 80 of begin 90 samen met drie andere 13 schots cakes, een assortiment ( naar mijn weten ook het eerste multi schots ass. ) om je vingers bij af te likken.

Die ken ik ook nog wel ja, die dingen waren helemaal de sh*t destijds. Had ze elk jaar vaste prik in de collectie.

De insomnia was inderdaad bruut, was destijds eind jaren 80 of begin 90 samen met drie andere 13 schots cakes, een assortiment ( naar mijn weten ook het eerste multi schots ass. ) om je vingers bij af te likken.

Ik heb de Crown Executive dit jaar 2x gehad. Helaas zaten in beiden sets niet de cakes die stonden afgebeeld. Vandaar dat ik het een en ander los heb geschoten of een klein projectje van 3 cakes heb gemaakt. Ik zal deze zet voor dit bedrag niet snel nog een keer aanschaffen, maar hij was wel vermakelijk.

Bekijk mijn filmpjes op mijn kanaal.

Veel plezier met kijken. Like en abonneer voor de support, dit zou ik erg waarderen.

- Extreme 1000 (alternatief/vervanger)

- Iron Wing

- Raptor

Als project in de onderstaande volgorde geschoten:
- Spring Wind
- London Legend (waaier)
- Iron Wing

Laatst bewerkt:
Raar dat er cakes niet in zaten, waarom heb je het pakket dan afgenomen, of kwam je er pas thuis achter.
Zo hoort het er uit te zien :

Crown Executive 1.png

Ik zat er in december nog aan te denken om dit pakker er nog bij te nemen, hij stond namelijk voor een leuke prijs in een winkel. Waarom ? Omdat hij mij op een of andere manier intrigeert.

Ik kwam daar inderdaad thuis achter. Hij zou inderdaad volgens de bovenstaande afbeelding moeten zijn.

Volgende klein projectje met de overige cakes uit de Crown Executive set. Inclusief het bovenstaande was dit mijn Crown Executive set voor dit jaar, in totaal 10 cakes (2x spring wind)

Het gaat om de volgende cakes in de juiste schiet volgorde:

- 2x Spring Wind (verschillende) - 185gram
- Juggernaut - 200gram
- Eagle Eyes - 200gram
- Fully Force - 205gram
- Juggernaut - 200gram

Veel plezier met kijken.

Is 118 euro een mooie prijs voor deze? Zoek nog een setje mooie losse cakes..

Ik zit het filmpje van subarashii te bekijken en echt grote effecten hebben de cakes niet. Ik zou hem iig niet nemen, maar dat is voor iedereen weer een persoonlijke kwestie.

Back
Bovenaan