Torrr
VWC lid
Qua losse cakes geen echte broekhoff fan maar wel van dit pakket en zijn kleinere broertje waar ik even de naam van kwijt ben.
Even lopen snuffellen : ik bedoelde het Crown Lunar pakket

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Qua losse cakes geen echte broekhoff fan maar wel van dit pakket en zijn kleinere broertje waar ik even de naam van kwijt ben.
Dit was 10 jaar terug al één van de betere paketten en aan de huidige filmpjes te zien heb je nog steeds een top pakket in je handen. Qua losse cakes geen echte broekhoff fan maar wel van dit pakket en zijn kleinere broertje waar ik even de naam van kwijt ben.
Ik heb de folder er even bij gepakt. Deze bedoel je denk ik.
![]()
Wat een machtig pakket was dat. Daar droomde ik echt van als kind.
Misschien de nieuwe versie maar een keer aanschaffen om het werkelijkheid te maken.
kon nog wat foto's terug vinden ervan..
Crown Executive pakket 2006 (pakket rechts)
Bekijk bijlage 27694
Crown Executive pakket 2009 (met wat andere losse dingen)
Bekijk bijlage 27695
Was toen helemaal verbaast over die 13 schots cake, de imsomnia die erbij zat. Prachtig pakket in die tijd![]()
De insomnia was inderdaad bruut, was destijds eind jaren 80 of begin 90 samen met drie andere 13 schots cakes, een assortiment ( naar mijn weten ook het eerste multi schots ass. ) om je vingers bij af te likken.
Is 118 euro een mooie prijs voor deze? Zoek nog een setje mooie losse cakes..